خبرگزاری کار ایران

لیگ والیبال ملت‌ها 2022؛ تقابل ایران و سامورایی‌ها برای کسب پیروزی سوم

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۰۰۶

شاگردان بهروز عطایی در یکی از سخت‌ترین مسابقات خود در لیگ ملت‌‎ها به مصاف ژاپن می‌روند.

به گزارش ایلنا، از ساعت 20:30 امشب در چارچوب رقابت‌های لیگ والیبال ملت‌ها ایران و ژاپن از ساعت 20:30 امشب به مصاف هم می‌روند.  مردان والیبال ایران در این دیدار با پیراهن سرمه‌ای به مصاف ژاپن می‌روند، لیبروهای تیم ایران نیز با پیراهن قرمز در این مسابقه حاضر می‌شوند.

تیم ملی والیبال ایران در حال حاضر با دو برد و 6 امتیاز در رده هشتم جدول لیگ ملت‌ها 2022 قرار دارد. در رده‌بندی فدراسیون جهانی والیبال تیم ملی بزرگسالان ایران با 256 امتیاز در رتبه دهم است و ژاپن با 249 امتیاز در جایگاه یازدهم قرار دارد.

والیبالیست‌ها مقابل هر دو تیم چین و استرالیا با نتیجه 3 بر یک پیروز شدند و مقابل لاله‌های نارنجی با نتیجه 3 بر صفر شکست خوردند. البته با حضور بازیکنانی نظیر عبدالعزیز قابل پیش‌بینی بود که ایران نتواند در این دیدار برنده باشد.

ژاپن در حال حاضر با 2 پیروزی و 7 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد.

 عطایی بعد از به عهده گیری هدایت تیم ملی، نسل تیم ملی را تغییر داد. به همین خاطر بارها اعلام کرده که نباید مانند نسل طلایی والیبال از این تیم توقع داشت. با این حال بعد از پیروزی مقابل استرالیا، روحیه والیبالیست های ایرانی افزایش یافته است. باید دید در این مسابقه شرایط چطور پیش می‌رود؟

رضا عابدینی به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو در این مسابقه حضور ندارد.

جایگاه دو تیم ایران و ژاپن در رده‌بندی فدراسیون جهانی که به ترتیب در رتبه دهم و یازدهم قرار دارند، یکی دیگر از نکات چالشی این مسابقه است که ژاپنی‌ها برای به دست آوردن عنوان برترین تیم آسیا در این رده‌بندی که در حال حاضر در اختیار ایران است، تمام تلاش خود را خواهند کرد.

یوجی نیشیدا با 51 امتیاز امتیازآورترین بازیکن ژاپنی‌ها لقب گرفته است او فوق ستاره تیمش محسوب می‌شود. این بازیکن 22 در لیگ والیبال ایتالیا به میدان می‌رود. در طرف دیگر امین اسماعیل‌نژاد 45 امتیاز امتیازآورترین بازیکن ایران محسوب می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز