خبرگزاری کار ایران

اعلام آرا و دستور موقت انضباطی/ سه تیم لیگ یکی نقره‌ داغ شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۰۲۸

از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال چند رای و دستور موقت صادر شد.

به گزارش ایلنا، آرای صادره به شرح زیر است:

در دیدار دو تیم مس شهر بابک و استقلال خوزستان از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور که ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ برگزار شد، تیم استقلال خوزستان به دلیل عدم حضور در مسابقه و‌ مسئول شناخته شدن در عدم برگزاری برگزاری مسابقه، ضمن بازنده اعلام شدن با نتیجه ۳ بر صفر و پرداخت سه میلیارد و پانصد میلیون ریال جریمه نقدی، به کسر سه امتیاز که در مسابقات فصل بعد لحاظ می‌شود محکوم شد.

در دیدار دو تیم پارس جنوبی جم و شهرداری آستارا از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور که ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ برگزار شد، تیم شهرداری آستارا به دلیل عدم حضور در مسابقه و‌ مسئول شناخته شدن در عدم برگزاری برگزاری مسابقه، ضمن بازنده اعلام شدن با نتیجه ۳ بر صفر و پرداخت سه میلیارد و پانصد میلیون ریال جریمه نقدی، به کسر سه امتیاز که در مسابقات فصل بعد لحاظ می‌شود محکوم شد.

در دیدار دو تیم استقلال ملاثانی و آرمان گهر سیرجان از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور که ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ برگزار شد، تیم آرمان گهر سیرجان به دلیل عدم حضور در مسابقه و‌ مسئول شناخته شدن در عدم برگزاری برگزاری مسابقه، ضمن بازنده اعلام شدن با نتیجه ۳ بر صفر و پرداخت سه میلیارد و پانصد میلیون ریال جریمه نقدی، به کسر سه امتیاز که در مسابقات فصل بعد لحاظ می‌شود محکوم شد.

باتوجه به گزارش مقام‌های رسمی مسابقه در دیدار دو تیم استقلال خوزستان و پدیده گناوه از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی که ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ برگزار شد، تخلفاتی از سوی توفیق عیاشی بازیکن منتسب به استقلال خوزستان گزارش شده که با توجه به اینکه مرتبط با بدرفتاری و‌ ایراد ضربات بدنی عمدی نسبت به داور مسابقه بوده است، نامبرده تا صدور رای مقتضی از همراهی تیم مربوطه و ورود به محل برگزاری مسابقه محروم شده است. وی باید ظرف مدت ۴۸ ساعت دفاعیات کتبی خود را به کمیته انضباطی ارائه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز