خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول؛

مس به دنبال لغزش ملوان و گرفتن صدر/ آخرین فرصت‌ها برای قعر نشینان

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۳۹۴

بازیهای لیگ دسته اول فوتبال امروز با هشت دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش ایلنا، دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول فوتبال روز گذشته با انجام یک مسابقه در خرم آباد آغاز که در آن استقلال خوزستان که جدیدترین تیم خانه به دوش فوتبال کشور است مجبور شد برای میزبانی از ویستا توربین تهران ورزشگاه تختی خرم آباد را معرفی کند! استقلال خوزستان توانست در این بازی سه بر دو به پیروزی برسد.

8 دیدار دیگر لیگ یک امروز برگزار می‌شود.

ملوان که هفته گذشته با توقف خانگی مقابل خیبر خرم آباد فاصله امتیازی‌اش با مس کرمان رده دومی به 3 امتیاز رسیده و اگر این هفته مقابل خوشه طلایی ساوه نتواند امتیاز بگیرد، ممکن است صدر جدول را بعد از هفته‌ها از دست بدهد. خوشه طلایی بعد از 4 هفته ناکامی با پیروزی مقابل ماشین سازی قعرنشین تا رده نهم جدول بالا کشید.

مس کرمان میزبان تیم قشقایی شیراز است و اصلاً بازی راحتی مقابل حریفش نخواهد داشت. مس حتی مقابل شاهین بوشهر قعرنشین هم فقط با یک گل پیروز شد. مس کرمان این هفته شانس دارد در صورت پیروزی مقابل قشقایی در صورت شکست ملوان به صدر جدول هم برسد.

در استان کرمان یک دربی هم بین مس شهربابک و تیم آرمان گهر سیرجان برگزار می‌شود. آرمان گهر در رده سوم جدول ایستاده و امیدوارانه مسابقات لیگ یک را دنبال می‌کند اما مس شهربابک رده ششمی تقریبا هیچ شانسی برای صعود ندارد. 

خیبر خرم اباد تیم چهارم جدول لیگ در حالیکه سه هفته است برد نداشته به مصاف شهرداری همدانی می‌رود که هفته قبل پیروز شد. خبیری‌ها اگر واقعا به دنبال صعود هستند ابتدا باید خوب نتیجه بگیرند.

در انتهای جدول هم بازی‌های حساسی برگزار می‌شود. سایپا 33 امتیازی که در رده دوازدهم جدول ایستاده میزبان استقلال ملاثانی است که با 31 امتیاز و دوم امتیاز کمتر از نارنجی‌پوشان تهرانی در رده پانزدهم جدول ایستاده است. سایپا 2 باخت و 4 تساوی داشته و مدت‌هاست رنگ برد را ندیده و اگر مقابل این تیم خوزستانی هم نتیجه نگیرد شرایطش در جدول لیگ وخیم می‌شود. استقلال ملاثانی هم برای فرار از منطقه خطر با تمام توان بازی خواهد کرد. 

 

پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت 

 

مس شهر بابک -آرمان  گهر سیرجان

ساعت ۱۹ - ورزشگاه شهید سلیمانی شهر بابک
 

خیبر خرم آباد -شهرداری همدان 

ساعت ۱۹- ورزشگاه تختی خرم آباد
 

خوشه طلایی ساوه- ملوان بندر انزلی

ساعت ۱۹ - ورزشگاه یادگار امام قم
 

شمس آذر قزوین- شاهین شهرداری بوشهر

ساعت ۱۹- ورزشگاه سردار آزادگان قزوین
 

سایپا تهران- استقلال ملاثانی 

ساعت ۱۹- ورزشگاه پاس قوامین تهران

 

مس کرمان- قشقایی شیراز 

ساعت ۱۹ - ورزشگاه شهید باهنر کرمان
 

شهرداری آستارا -رایکا بابل

ساعت ۱۹- ورزشگاه وحدت آستارا
 

پارس جنوبی جم بوشهر -ماشین سازی تبریز

 ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه تختی جم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز