خبرگزاری کار ایران

مرفاوی: نتوانستند جلوی قهرمانی استقلال را بگیرند/ باید به جدایی مجیدی احترام گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۹۰۵

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره سخت شدن کار سرمربی بعدی استقلال گفت: در کل مربیگری در استقلال سختی خاص خودش را دارد

به گزارش .ایلنا، صمد مرفاوی در خصوص جدایی فرهاد مجیدی  از استقلال و قهرمانی آبی پوشان در لیگ بیست و یکم اظهار داشت: مجیدی این بار به عنوان سرمربی توانست استقلال را پس از سالها قهرمان لیگ کند .حال او به هر دلیلی که از استقلال جدا شد باید به نظرش احترام گذاشت فوتبال حرفه ای است و خیلی از مربیان پس از قهرمانی از تیم‌های شان جدا می‌شوند فرهاد مجیدی نیز از این قائده مستثنی نیست و این تصمیم شخصی بود که او گرفت تا از تیم جدا شود .

وی در پاسخ به این سوال که آیا مجیدی باید با این تیم ادامه می داد، تصریح کرد: به هر حال ما از جزئیات جدایی مجیدی هیچ اطلاعی نداریم و نمی‌دانیم علت جدایی او چه بوده است وقتی مدیریت باشگاه و خود مجیدی به تفاهم می‌رسند که از هم جدا شوند باید به نظر آنها احترام گذاشت .فرهاد مجیدی قطعا قبل از اینکه از استقلال جدا شود فکر هایش را کرده بوده و برنامه اش این بوده که چنین تصمیمی بگیرد .

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره سخت شدن کار سرمربی بعدی استقلال گفت:  در کل مربیگری در استقلال سختی خاص خودش را دارد هر مربی چه تیمی را که قهرمان شده و چه تیمی که قهرمان نشده را بر عهده بگیرد سختی خاص خودش را دارد، ولی الان شرایط اینگونه شده و باید هرچه سریعتر سرمربی فصل بعد را معرفی کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال پیرامون خارجی یا داخلی بودن سرمربی استقلال ادامه داد: فرقی نمی‌کند ایرانی باشد  یا خارجی هر مربی که باشد باید قبل از نقل وانتقالات آن را معرفی کند، چون اگر قرار است مربی داخلی بیاید یا خارجی باید برنامه اش را برای فصل آینده از الان مشخص کند.

مرفاوی درباره اینکه از میان جواد نکونام و رضا عنایتی در رسانه‌ها مطرح می‌شود فکر می‌کنید کدام یک از این گزینه های داخلی گزینه ی مناسبی باشد، تصریح کرد: گفتم فرقی نمی‌کند که چه کسی را به عنوان سر مربی آینده انتخاب کنند ، مهم این است که زمان را از دست ندهند و در کمترین فرصت جانشین مجیدی را معرفی کنند.

وی درباره اینکه قهرمانی حق استقلال بود، اظهار داشت: بله، تیمی که بدون حتی یک باخت قهرمان شود و همه ی رکورد ها را جابجا کند حقش قهرمانی هست واز این قهرمانی نمی‌شود ایراد گرفت .شاید استقلال در بعضی از بازی ها تماشگر پسند بازی نمی‌کرد ولی همین که تیم نتیجه گرایی شده بود و شکست نمی‌خورد این یعنی یک ثبات برای رسیدن به قهرمانی است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره نقش مدیریت  آجورلو در قهرمانی استقلال، تصریح کرد: نقش زیادی داشت آرامشی که مدیریت باشگاه در تیم ایجاد کرد بسیار تاثیرگذار بود و همین مدیریت خوب باعث کادرفنی با آرامش به کارش ادامه دهد. البته‌ در چند نوبت‌ علیه استقلال حاشیه درست کردند، ولی نتوانستند جلو قهرمانی را بگیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز