خبرگزاری کار ایران

حیدرپور: نگرانم موضوع عزیزی خادم برای ماجدی تکرار شود/ آقای درویش تکلیف ما را روشن کنید

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۸۴۳

مدیرعامل تیم فوتبال شهرخودرو گفت: آقای درویش! خواهش می‌کنم تکلیف ما را روشن کنید تا مجبور نشوم با کمیته حرفه‌ای‌سازی نامه‌نگاری کنیم و به مشکل بخورید و آن وقت به سراغ ما بیایید. شما قول دادید به ما پول بدهید و امیدوارم به وعده خود عمل کنید.

به گزارش ایلنا، اسماعیل حیدرپور پس از  بازی شهرخودرو و فولاد در هفته سی‌ام لیگ برتر اظهار داشت: همه علاقمندان به فوتبال از سقوط شهرخودرو ناراحت هستند. ما تیم خوب و شایسته‌ای داشتیم، اما در بخشی از داوری‌ها ضربه خوردیم. این موضوع را کارشناسان هم می‌توانند تایید کنند، اما هرچقدر داد و فریاد کنیم، صدای‌مان به جایی نمی‌رسد. 

وی افزود: تیم ما در نیم فصل دوم خوب شد. نگران تیم خودمان هستم، ضمن اینکه ما در لیگ یک هستیم و با قدرت به لیگ برتر برمی‌گردیم، اما تکلیف‌مان هنوز مشخص نیست. اگر بلایی که دوستان در مشهد بر سر ما آوردند بازهم بخواهند بیاورند، ما از همین حالا تسلیم هستیم. یک بازی ما در کرج بود و همه دیدند که چند موقعیت گل داشتیم.

مدیرعامل شهرخودرو تصریح کرد: فکر می‌کنید دلیل این بازی خوب چه بود؟ چون بازیکنان آرامش داشتند. خبری از فشار نبود. در مشهد با ما تعامل نمی‌کنند و دوست ندارند که ما موفق باشیم. ما همیشه آماده بودیم که با دوستان تعامل کنیم، اما وقتی به ما زمین نمی‌دهند چه باید بکنیم؟ تیمی که در یک استان است تنها نیازمند یک حمایت است.

حیدرپور ادامه داد: اگر تیم ما در مشهد حمایت می‌شد جرات داشتند اینگونه حق ما را بخورند؟ از مجمع فدراسیون فوتبال درخواست می‌کنم افرادی را انتخاب کنند که فوتبالی باشند و زبان فوتبال را بفهمند. وقتی افرادی انتخاب می‌شوند که زبان فوتبال را متوجه نمی‌شوند باید به مصاحبه مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی رجوع کنیم.

وی گفت: مجمع باید فردی را انتخاب کند که در این فوتبال زحمت کشیده است. چرا دادکان نیست؟ چرا کفاشیان و عابدینی نیستند؟ چرا به سراغ علی دایی نمی‌رویم؟ همه باید با افتخار به وی رای بدهیم. نگرانم 8 شهریور بلایی که سر عزیزی‌خادم آمد، بر سر میرشاد ماجدی هم بیاید.

حیدرپور در مورد اینکه آیا به کار خود در مشهد ادامه خواهند داد یا به شهر دیگری خواهند رفت، تصریح کرد: تیم متعلق به مشهد است. اگر دوستان کمک کنند به کار خود ادامه خواهیم داد. ما 5 دقیقه نمی‌توانیم با استاندار خود صحبت کنیم؟ چطور در تهران و کرج اینقدر با ما همکاری می‌کنند؟ اولویت اصلی ما این بود که درخواست دوستان را بدانیم و بگویند چه کمکی به ما خواهند کرد؟ هیچکس حال ما را نپرسید. همه استان‌ها از تیم شهر خود حمایت می‌کنند، اما هچیکس به ما کمک نمی‌کند.

مدیرعامل شهرخودرو درمورد طلب این باشگاه از پرسپولیس، عنوان کرد: لیگ تمام شد و ما سقوط کردیم. آقای درویش! خواهش می‌کنم تکلیف ما را روشن کنید تا مجبور نشوم با کمیته حرفه‌ای‌سازی نامه‌نگاری کنیم و به مشکل بخورید و آن وقت به سراغ ما بیایید. شما قول دادید به ما پول بدهید و امیدوارم به وعده خود عمل کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز