خبرگزاری کار ایران

رضازاده:‌ گلزنی‌ام مقابل پرسپولیس فایده نداشت/ ما به جز عدالت از داوران چیزی نخواستیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۳۷۰

بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو گفت: همه بچه‌ها با انگیزه در زمین مسابقه حاضر شدند تا تیم در لیگ برتر بماند؛ در این میان توپم تبدیل به گل شد اما چه فایده که نتوانستیم از سقوط تیم جلوگیری کنیم.

محمدابراهیم رضازاده در گفتگو با ایلنا، در خصوص شکست شهرخودرو مقابل پرسپولیس و سقوط به لیگ دسته یک اظهار داشت: من از نیم فصل به این تیم اضافه شدم؛ اما واقعاً این فصل تیم خیلی بدشانسی آورد. تیم ما بارها از داوری متضرر شد. واقعاً تیم‌های مدعی سقوط را ببینید. هیچ تیمی به اندازه به ما از داوری متضرر نشد. 

وی افزود: به نظرم سیدعباسی حق داشت که بعد از سقوط تیم ما اینطور گلایه کند. اما مدل آقای سیدعباسی اینطور نبود که داد و بیداد کند یا بخواهد کار را علیه داوران شلوغ کند. تنها انتظاری که تیم ما داشت عدالت در داوری بود. فقط گفتیم به ضرر ما سوت نزنید چرا که در سرنوشت تیم ما تاثیرگذار است. 

بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو گفت: برای فصل بعد سرنوشتم مشخص نیست، باید ببینیم چه می‌شود.

وی درباره گلزنی مقابل پرسپولیس تصریح کرد: همه بچه‌ها با انگیزه در زمین مسابقه حاضر شدند تا تیم در لیگ برتر بماند. در این میان توپم تبدیل به گل شد اما چه فایده که نتوانستیم از سقوط تیم جلوگیری کنیم.

رضازاده درباره اینکه قبل از بازی پرسپولیس دریافتی داشتند، تصریح کرد: بله دریافتی داشتیم، اما چون مبالغ طور خاصی واریز شده هنوز درصد آن مشخص نیست!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز