خبرگزاری کار ایران

پایان سکوت مگوایر درمورد تهدید به بمب‌گذاری خانه‌اش

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۳۰۳

هری مگوایر در مورد تهدید بمب گذاری صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، هری مگوایر در مورد تهدید بمب گذاری که در اوایل سال جاری دریافت کرده بود، به هواداران خشمگین منچستریونایتد، گفت: "یک خط وجود دارد".

مگوایر در نیمه دوم فصل 2021-2022 مرتباً توسط هواداران یونایتد هو می شد، که او هم قبول کرد، اما وقتی در 20 آوریل تهدید بمب گذاری به سمت خانه و خانواده اش فرستاده شد، وضعیت به منطقه خطرناکی تبدیل شد.

این جوان 29 ساله درباره واکنش خود گفت: "یک خط وجود دارد. ما انسان هستیم. من خانواده دارم مردم می‌پرسند که آیا این روی من تأثیر می‌گذارد؟ ذهنیت من این است که خیلی روی من تأثیر نمی گذارد اما وقتی صحبت از تهدید بمب گذاری می‌شود، بیشتر به خانواده مربوط می شود.

من خوشحالم که بچه‌هایم در سنی هستند که چنین چیزهایی نمی‌خوانند و چیزهایی را در اخبار نمی‌بینند. اگر بچه‌های من سن بالاتری داشتند، می توانستند چیزهایی را ببینند و به مدرسه بروند و مردم در مورد آن صحبت کنند. آن وقت است که کمی بیشتر روی شما تأثیر می گذارد."

مگوایر درباره منتقدانش در یونایتد افزود: "من در موقعیتی هستم که قرار است مورد انتقاد قرار بگیرم. منچستریونایتد مبلغ زیادی برای من پرداخت کرد. این باشگاه یکی از محبوب ترین باشگاه های جهان و همچنین یکی از منفورترین باشگاه های جهان است.

ما می‌دانیم که بیشتر تحت نظر هستیم. وقتی گل می خوریم یا اشتباه می کنیم انتقاد را کاملا می پذیرم. من آنقدر بزرگ هستم که بپذیرم چنین افرادی را پشت سر بگذارم و بگویند من می توانم پیشرفت کنم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز