خبرگزاری کار ایران

دلواپسی بزرگ استقلالی‌ها: آینده فرهاد مجیدی مشخص نیست!

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۲۰۶

عدم شفافیت درمورد آینده سرمربی استقلال شادابی قهرمانی را برای طرفداران این تیم کمرنگ کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، کسب عنوان قهرمانی بدون شکست برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران، آماری است که می‌تواند برای یک سرمربی و شاگردانش اشک شوق را به همراه داشته باشد؛ مخصوصا اگر پس از ۹ فصل اینچنین قهرمانی را جشن بگیرند.

اما چهره فرهاد مجیدی طول بازی برابر نفت مسجد سلیمان - آخرین بازی آبی‌ها در لیگ بیست و یکم - و همینطور قبل و بعد از جشن قهرمانی به گونه‌ای بود که کمتر به اشک شوق شباهت داشت و بیشتر به غمگینی یک وداع نزدیک بود.

به محض فراخواندن سرمربی جوان برای ایستادن روی سکوی قهرمانی او نتوانست مانع از سرازیر شدن اشک‌هایش شود و سپس هنگام در آغوش گرفتن مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه احساساتش را بروز داد. طبیعی بود اما فقط هنگام جشن قهرمانی.

دلواپسی بزرگ استقلالی‌ها: آینده فرهاد مجیدی مشخص نیست!

مجیدی که طی دو هفته اخیر مسابقات لیگ برتر در نشست خبری شرکت نمی‌کرد، پیش و پس از بازی با نفت مسجد سلیمان هم پاسخگوی سوالات خبرنگاران نبود. سرمربی بدون گفتگو با رسانه‌ها میکسدزون ورزشگاه را ترک کرد تا بیشتر از آخرین بازی فصل آبی‌ها شایعه جدایی او از این تیم قوت بگیرد. شایعه وقتی پررنگ‌تر شد که برادرش پاسخ مشخصی به این سوال صریح نداد.

به دنبال شایعاتی که از هفته های گذشته خبر از جدایی مجیدی و حضور او در لیگ‌های اطراف خلیج فارس می‌داد، فرزاد مجیدی هم به جای شفاف سازی، به نگرانی طرفداران اضافه کرد. از او درمورد آینده همکاری برادرش سوال شد و او پاسخ داد: «در این جشن قشنگ بهتر است روز هواداران را خراب نکنیم.»

دلواپسی بزرگ استقلالی‌ها: آینده فرهاد مجیدی مشخص نیست!

در میکسدزون ورزشگاه آزادی دیگر شخصی وجود نداشت که درباره این نگرانی هواداران توضیح مشخصی بدهد و همین مسأله باعث شد تا از دوشنبه شب تا به این لحظه گمانه‌زنی‌ها و اخبار گوناگون تنها از شادی و هیجان قهرمانی بزرگ آبی‌ها کم کند؛ حتی آجورلو هم این نگرانی را برطرف نکرد.

وقتی خبرنگاران برای پوشش اخبار مجمع فدراسیون فوتبال در هتل المپیک حضور داشتند، مدیرعامل آبی‌ها بعد از صحبت کردن درمورد کسب عنوان قهرمانی به سوال درمورد آینده همکاری با مجیدی پاسخی نداد و با سکوت در مقابل شایعات بیش از قبل تنور پیش بینی‌ها را داغ کرد.

دلواپسی بزرگ استقلالی‌ها: آینده فرهاد مجیدی مشخص نیست!

سعید فتاحی، بیژن طاهری و حتی صبح امروز پرویز مظلومی به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه نه جدایی مجیدی را تایید کرده‌اند و نه ماندن او برای فصل بعدی را قطعی به هواداران تضمین داده‌اند. استناد آنها قرارداد سه ساله‌ای است که مجیدی با حضور آجورلو به امضا رسانده و آنها انتظار دارند با این توافق در گذشته، سرمربی تیم برای فصل بعدی هم به کارش ادامه بدهد. 

در این وهله فرهاد مجیدی یا مصطفی آجورلو تنها می‌توانند به این سوال پاسخ بدهند تا تکلیف دلواپسی هواداران را برطرف کنند. تا زمانیکه موضع بدون ابهامی در این خصوص وجود نداشته باشد، هراس از شروع دوباره ناکامی‌ها و مشکلات مانند گذشته، شادی این لحظه استقلالی‌ها را نشانه گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز