خبرگزاری کار ایران

با این رفتارهای اسکوچیچ، تیم ملی بخش زیادی از هوادارانش را از دست خواهد داد؛

نیکبخت: ریاست فدراسیون فوتبال را به آجورلو تبریک می‌گویم/ امیدوارم با رفتن فرهاد استقلال ضرر نکند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۱۷۱

پیشکسوت استقلال در مورد قهرمانی این تیم و بلاتکلیفی صندی مربیگری و مدیریت آبی ها برای فصل بعد صحبت کرد.

علیرضا نیکبخت در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص قهرمانی استقلال در لیگ بیست و یکم اظهار داشت: تبریک به همه هواداران استقلال، این قهرمانی واقعاً حق استقلال بود و هواداران چند سال منتظر‌ آن بودند و در این سال‌ها کلی صبر کردند و خون دل خوردند و واقعاً مبارکشان باشد. استقلال کاملاً مستحق قهرمانی بود و در این مسیر انواع و اقسام رکوردها را به اصطلاح درو کرد و آمار و ارقامی از خودش به جا گذاشت که در تاریخ فوتبال ایران فکر می‌کنم بی سابقه است و دیگر هم کسی به آن نمی‌رسد یا حداقل فکر می‌کنم تا سال‌ها طول می‌کشد تا کسی بتواند این آمار را به جا بگذارد. خصوصاً اینکه بدون باخت قهرمان شده است. استقلال کاملاً شایسته قهرمانی بود و هیچ شک و شبهه و ابهامی در این قهرمانی وجود نداشت.

وی در مورد دعوت پیشکسوتان به جشن قهرمانی و عدم حضور خودش در این مراسم عنوان کرد: من همیشه دوست داشتم وقتی به کمک استقلال بیایم که به کمک نیاز دارد و در شرایط سختی است و حمایت من نوعی شاید بتواند باری از روی دوش تیم بردارد و وقتی تیم قهرمان شده دیگر نیازی به حضور من و امثال من نیست. این قهرمانی متعلق به هواداران است که یک سال پشت تیمشان بودند و واقعاً‌ به آنها تبریک می‌گویم و نیازی به حضور من در مراسم نبود.

پیشکسوت استقلال در مورد اشک‌های فرهاد مجیدی در مراسم قهرمانی گفت: به هر حال فرهاد یک فصل سخت را پشت سر گذاشت و فشار زیادی رویش بود. سرمربیگری در استقلال واقعاً کار سختی است و در کنار مسائل فنی باید با خیلی مسائل روبرو شود و حواسش به خیلی چیزها باشد. فرهاد هم جوان است و اول مسیر مربیگری‌اش است و فکر می‌کنم از به دست آوردن این موفقیت و نتیجه دادن زحماتش خوشحال بود و اشک شوق می‌ریخت.

نیکبخت در مورد شایعاتی که پیرامون جدایی مجیدی از استقلال به گوش می‌رسد خاطرنشان کرد: من هم چیزهایی در این مورد شنیدم. به نظرم تداوم موفقیت نیازمند ثبات است و اگر فرهاد از استقلال برود این تیم ضرر خواهد کرد. ولی به هر حال اگر تصمیمی است که گرفته شده برای هرکس که قرار است فصل بعد روی نیمکت استقلال بنشیند آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم این قهرمانی تکرار شود.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود ممکن است آجورلو برای ریاست فدراسیون فوتبال از استقلال جدا شود، گفت: من شنیدم آقای آجورلو رییس بعدی فدراسیون فوتبال هستند و حضور ایشان در این سمت قطعی است و ریاست فدراسیون فوتبال را به ایشان تبریک می‌گویم و امیدوارم در این پست موفق باشند. هرچند بازهم می‌گویم استقلال نیاز به ثبات دارد و از این تغییرات لطمه خواهد خورد.

پیشکسوت استقلال در پایان گفت: می‌خواهم انتقادی از اسکوچیچ داشته باشم. بازیکنان استقلال یک فصل برای قهرمانی این تیم زحمت کشیدند و حقشان است در جشن قهرمانی حضور داشته باشند. کجای دنیا بازیکن را به خاطر حضور در جشن قهرمانی تیمش خط می‌زنند؟  آقای اسکوچیچ مگر می‌تواند به این راحتی 5 بازیکن مهم تیمش را خط بزند؟‌به نظرم ایشان اگر به این رفتارها ادامه دهد تیم ملی بخش مهمی از هوادارانش را از دست خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز