خبرگزاری کار ایران

پولادگر: منابع تیم ملی فوتبال در راه است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۹۶۹

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش گفت: منابعی در راه تیم ملی فوتبال است تا بدون مشکل در مسابقات شرکت کند.

به گزارش ایلنا، محمد پولادگر بعد از پایان مجمع فدراسیون فوتبال درباره کمک به  تیم ملی فوتبال اظهارداشت: منابعی در راه است تا تیم ملی بدون مشکل مالی در جام جهانی شرکت کند.

وی درباره مجمع فدراسیون، اظهارداشت: چه بگویم؟ مجمع برگزار شد و هر اتفاقی افتاد با رای اکثریت بود.

معاون وزیر ورزش درخصوص شهره موسوی، گفت: اطلاعی راجع به او ندارم.

وی در خصوص برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال در قطر، افزود: کشور ما کشوری استثنایی است با 4 فصل اما رسم شده بود تیم‌ها اردوهای خود را در کشورهای مجاور برگزار می‌کردند. ما نمی‌دانستیم چرا این اتفاق افتاده چون منابع ملی‌مان و مالی کشور خارج می‌شد. گفتیم وقتی شرایط داخلی هست لازم نیست کسی اردوی خارجی برگزار کند اما به این معنا نیست در همه شرایط این حرف را بزنیم چون تیم ملی فوتبال با توجه به اقدام نادرست کانادا با تیم دیگری صحبت می‌کند.

پولادگر همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر غیبت وزیر ورزش در مجمع امروز، عنوان کرد: آقای وزیر کار ضروری داشت و به من گفتند که حضور پیدا کنم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا وزیر در جشن قهرمانی استقلال حضور نداشت، گفت: به همین دلیل نبود و هیچ حاشیه‌ای نبوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز