خبرگزاری کار ایران

رونوشت اسکوچیچ از کی‌روش؛ وقتی پرسپولیسی‌ها خط خوردند!

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۹۰۵

خط خوردن بازیکنان استقلال از سوی سرمربی کروات تیم ملی پیشتر توسط کارلوس کی‌روش در خصوص پرسپولیسی‌ها انجام شده بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ماجرای همکاری باشگاه‌ها و تیم‌ملی در سال‌های اخیر همواره یک چالش جدی میان سرمربیان تیم ملی و باشگاه‌ها خصوصاً باشگاه‌هایی که نمایندگان زیادی در بین دعوت شدگان دارند بوده و بارها موارد مشابه دیده شده است.

اوج این اختلاف‌ها در زمان کارلوس کی‌روش و هدایت تیم ملی توسط وی بود، خصوصاً در مقطعی که پرسپولیس با برانکو دیدارهای حساسی در نبرد قهرمانی لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا در پیش داشت این اختلاف به مراحل حساسی کشیده شد و فوتبال ایران را تحت الشعاع قرار داد.

روزهای پایانی سال 95 بود که کی‌روش برای اردوی دوبی بازیکنانی به تیم ملی دعوت کرد و 7 پرسپولیسی هم در این فهرست حضور داشتند، نفراتی از جمله بیرانوند، انصاری، کامیابی‌نیا، طارمی و وحید امیری در این فهرست بودند که برانکو راضی به حضور آنها در اردوی تیم ملی نبود و برای دیدارهای حساس پیش روی پرسپولیس به آنها احساس نیاز می‌کرد و در مصاحبه‌های مرتباً از این موضوع شکایت و گلایه داشت.

کی‌روش هم که اختلافش با برانکو به دلایل این چنینی به اوج خود رسیده بود در صحبت‌هایش سرمربیان فوتبال داخلی خصوصاً برانکو را به اهمیت ندادن به تیم ملی و حساسیت و اهمیت آن نسبت به دیدرهای باشگاهی متهم می‌کرد و این اختلاف پایش را به فضاهای هواداری هم باز کرده بود.

سرمربی تیم ملی در این مقطع در اقدامی عجیب که سرو صدای زیادی هم بپا کرده بود، 7 ملی پوش پرسپولیس را از اردوی تیم ملی خط زد و این نفرات همراه تیم ملی به دوبی سفر نکردند و به تمرینات پرسپولیس برگشتند.

رونوشت اسکوچیچ از کی‌روش؛ وقتی پرسپولیسی‌ها خط خوردند!

این اقدام واکنش های زیادی به همراه داشت و در نتیجه افراد زیادی سرمربی پرسپولیس را مورد انتقاد قرار دادند.

البته بعد از مدتی بازیکنان پرسپولیس به تیم ملی برگشتند و در اردوهای بعدی حضور داشتند ولی این ماجرا اوج اختلاف میان کی‌روش و پرسپولیس بود.

حالا اتفاقی مشابه در مورد اسکوچیچ و استقلالی‌ها رخ داده است. سرمربی کروات تیم ملی که نشان داده بود برخلاف کی‌روش آدم سخت‌گیری نیست و سعی دارد با تعامل با باشگاه‌ها و توافقی دو جانبه هم کار خود را پیش ببرد و هم باشگاه ها را متضرر نکند، اخیراً با استقلال و فرهاد مجیدی به مشکل خورده است.

ماجرا مربوط به حضور 5 بازیکن استقلال در جشن قهرمانی این تیم است که روز گذشته برگزار شد. استقلال در بازی با نفت مسجد سلیمان و در پایان این دیدار از هفته سی ام لیگ برتر جشن قهرمانی گرفته بود و قرار بود به خواسته سرمربی تیم ملی، ملی‌پوشان در این دیدار حضور نداشته باشند.

تاکید استقلالی‌ها به حضور ملی پوشان در جشن قهرمانی باعث شد اسکوچیچ مشروط به عدم حضور حسینی، غلامی، مهدی‌پور، حسین زاده و حردانی در ترکیب استقلال و تنها مشارکت در جشن قهرمانی پایان بازی با اضافه شدنشان به جمع استقلالی ها موافقت کند ولی در عمل مجیدی به وعده خود عمل نکرده و این نفرات را در ترکیب اصلی بازی داد.

این موضوع باعث شد صبح امروز اسکوچیچ اقدام به خط زدن 5 بازیکن استقلال از جمع نفراتش کند و بازیکنان دیگری که پشت خط تیم ملی مانده بودند به جای آنها به تیم ملی دعوت شدند تا اسکوچیچ هم در مسیر کی‌روش قدم بردارد و احتمالاً از این به بعد شاهد اختلافاتی میان سرمربی تیم ملی و باشگاه استقلال باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز