خبرگزاری کار ایران

آغاز اردوی تیم ملی ب آبهای آرام از فردا در 9 هیات قایقرانی

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۷۷۵

اردوی تیم ملی ب آبهای آرام با هدایت سرمربی تیم ملی در ۹ هیات قایقرانی از فردا ۹ خردادماه آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، بنا به تصمیم کادر و کمیته فنی تیم ملی آبهای آرام، ورزشکاران تیم ملی ب با هدایت و برنامه پدرو سنا سرمربی برزیلی تیم ملی تمرینات خود را در هیات‌های قایقرانی محل زندگی خود تحت نظر دستیاران سرمربی تیم ملی انجام خواهند داد.

بر این اساس ۲۹ ورزشکار بانوان و آقایان در هیات‌های قایقرانی گیلان، تهران، مازندران، لرستان، کرمانشاه، بوشهر، البرز، اصفهان و آذربایجان شرقی تمرینات خود را از فردا ۹ خردادماه آغاز می‌کنند و تا ۲۹ خرداد ادامه خواهند داد.

در استان گیلان یاس شافعی در کایاک بانوان، زیبا سماک‌حرفه در کانوی بانوان، ابوالفضل درجزی، داریوش محمدی، امیرحسین آقامیرزایی و صادق زمانی در کایاک آقایان و محمدسینا شکوری و محمد عباسی در کانوی آقایان تحت نظر آرش بصارت‌دار و علیرضا جاوید دستیاران سرمربی تمرین خواهند کرد.

در استان تهران سمن سلطانی، ارشین رضانژاد و ترنم اکبرزاده در کایاک بانوان، زهرا مطهر، مریم شورگشتی و هستی ناصری در کانوی بانوان، فربود کیانی، محمد میرزایی و محمد پیشگاهی در کایاک آقایان و امیرحسین قالیباف و ارشیا عبدالهی در کانوی آقایان تحت نظر علیرضا علیمحمدی تمرین می‌کنند.

در استان مازندران امیررضا آهنگربهان در کایاک آقایان و گلناز غضنفریان در کایاک بانوان در اردو هستند.

در استان لرستان علیرضا خمسه در کایاک آقایان، در استان کرمانشاه سما یاسمی در کایاک بانوان و در استان آذربایجان شرقی شیما داناپور در کانوی بانوان به اردو دعوت شده‌اند.

در استان بوشهر مژده مطرقی در کانوی بانوان و عرفان زنده‌پی در کانوی آقایان در اردو حاضر هستند.

در استان البرز کیانا گلبندها در کایاک بانوان و پریا قریشی در کانوی بانوان تحت نظر روژان پیروزنیا تمرین خواهند کرد.
در استان اصفهان نسترن خیرالهی در کانوی بانوان زیر نظر فاطمه توکلی تمرین می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز