خبرگزاری کار ایران

کنایه مودریچ به امباپه: در رئال می‌مانم اما نه مثل او!

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۴۷۸

لوکا مودریچ کروات با فرا رسیدن تابستان می تواند به عنوان بازیکن آزاد این تیم را ترک کند.

به گزارش ایلنا، لوکا مودریچ در حالی که درباره وضعیت قراردادش در سانتیاگو برنابئو صحبت می کرد، درباره تصمیم کیلیان امباپه برای رد انتقال به رئال مادرید شوخی کرد. هافبک کروات قبلاً به صراحت گفته بود که دوست دارد دوران حرفه‌ای خود را در برنابئو به پایان برساند و اکنون احتمال تقلید از امباپه و انتخاب شگفت انگیز برای آینده خود را رد کرده است.

مودریچ به COPE گفت: "من هنوز تمدید نکرده‌ام، اما قرار نیست مانند امباپه رفتار کنم. البته امیدوارم که باشگاه هم این کار را با من انجام ندهد. ما رابطه خوبی با هم داریم، بارها گفته ام که می‌خواهم کارم را اینجا به پایان برسانم."

مودریچ در پاسخ به این سوال که آیا اعلام قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن غافلگیرکننده بود یا خیر، پاسخ داد: "نه، زیرا ما چیزی نمی دانستیم. هیچ توقعی نداشتیم. یک سال در این مورد صحبت های زیادی شد اما ما چیزی نمی‌دانستیم. قرار بود این اتفاق بیفتد یا نه، و به همین دلیل است که باید آن موضوع را ببندیم و دیگر در مورد آن صحبت نکنیم. ما فینال لیگ قهرمانان اروپا را داریم که از همه چیز مهمتر است. رئال مادرید همچنان در صدر، بالاتر از هر بازیکن و هر چیزی خواهد بود و نیازی نیست بارها و بارها از آن عبور کنیم.

"من فکر می کنم ما تیم بسیار خوبی داریم، بازیکنان زیادی که می توانند رشد زیادی داشته باشند که فصل فوق العاده ای داشته اند و شاید برای آنچه ما در اینجا داریم ارزش قائل باشند. بازیکنانی که شاید برخی از آنها در آینده به ستاره های بزرگ تبدیل شوند."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز