خبرگزاری کار ایران

مگر می‌شود پول به حساب رحمتی برود و برداشت نکند؟

حیدرپور: زورمان نمی‌رسد پولمان را از پرسپولیس بگیریم/ چرا بازیکن استقلال اخراج نشد؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۴۸۲

مدیرعامل تیم فوتبال شهرخودرو گفت: چرا تیم های که اسم دارند باید به ما زور بگویند؟ ما زورمان نمی رسد پولمان را بگیریم.

به گزارش ایلنا، اسماعیل حیدرپور در مقابل فدراسیون فوتبال و در جمع خبرنگاران در خصوص پرونده باشگاه پرسپولیس و مطالباتی که از آنها داشتند، گفت: یکی از مواردی که ما داریم بحث پرسپولیس است که من با آقای دکتر نورشرق هم صحبت کردم و آقای اسکندری وکیل باشگاه هم تشریف داشتند و تمام مستندات را ارائه دادیم. دوستانمان در باشگاه پرسپولیس می گویند چرا مصاحبه می کنید؟ من به آقای درویش گفتم لیگ تمام شد و ۹۰ درصد سقوط کردیم و این پولی که می خواهید به ما بدهید چه فایده ای دارد؟ چرا ما جلوی بازیکنان، کادرفنی، کادر پزشکی تدارکات که با جان و دل دارند زحمت می کشند باید سرمان پایین باشد؟ دین گردنتان است و باید این پول را بدهید. به هرحال اتفاقات را می دانید چه فایده ای دارد؟ یعنی شما انتظار دارید ما به توافقات قبل از عید پایبند باشیم؟ همین الان که دارم با شما صحبت می کنم بچه ها ما در باشگاه پرسپولیس هستند و دو سه روز است دارند امروز و فردا می کنند. واقعا تعجب می کنم برای یک پرونده از ما چک گرفتند و چک را عوض نمی کنند. می گویم این قدر که روی ما حساس هستید روی پرسپولیس و استقلال هم حساس باشید چرا تیم های که اسم دارند باید به ما زور بگویند؟ ما زورمان نمی رسد پولمان را بگیریم. من به آقای درویش که از دوستان خوب است و در ورزش و مردم با مرحوم شفیع چند بار در خدمت ایشان بودیم گفتم وقتی شما به بازیکن تعهد داری باید انجام دهی و این حق الناس است، بخشی از مشکلات ما همین موضوع است.

وی ادامه داد:  موضوع بعدی که در مورد آن با آقای نورشرق صحبت کردم این است، فصل قبل که تیم در اختیار هیئت فوتبال استان بوده مبالغی را از اسپانسر و شهرداری گرفته هزینه کرده اند، نه ورودی را به ما میدهد ونه خروجی را. من می گویم اگر هیئت فوتبال فصل گذشته صاحب تیم ما بوده باید اطلاعات را به ما بدهد که نمی دهد. 

حیدرپور به داوری ها اشاره کرد و گفت: الان پرسیدم داور ما با پرسپولیس چه کسی است؟ گفتند آقای همرنگ که خیلی هم داور  خوبی است گفتم شما همه را می‌گویید خیلی خوب هستند ولی در جریان بازی اتفاق دیگری می افتد. مشاهده کردید که نیک نفس در بازی با استقلال چگونه پای بازیکن ما را زد و اخراج مستقیم داشت ولی اتفاقی نیفتاد، در بازی با پیکان بازیکن حریف باید اخراج میشد. در هر حال آب از سر ما گذشته ولی امیدوارم داور فردا قضاوت مردانه‌ای انجام بدهد و اگر شب خوابید سرش را راحت بگذارد.

حیدرپور در مورد شرایط اسفناکی که در آن گیر کردند توضیح داد: قبلا در باشگاه گل گهر در بخش خصوصی کار کردم و می‌دانم که محکوم به فنا و نابودی هستند چون هیچ کس از آنها حمایت نمی کند و حق شان همه جا ضایع میشود.

حیدرپور پرونده مهدی رحمتی توضیح داد: حکم بع ما داده اند و می گویند باید مبلغی به ارزش ۲ میلیارد و چهارصد میلیون تومان  به آقای رحمتی بدهید. در مورد آقای رحمتی این قدر حساسیت دارید حقش است ولی ما یک سوال داریم فصل قبل تیم در اختیارمان نبوده و ما نمی دانیم  آقای رحمتی که می گویند حساب مشترک با شخصی داشته چقدر پول گرفته مگر می‌شود پول به حساب من بیاید ولی خودم بر ندارم؟ اصلا فرض را بر این بگیرید خودم بر نداشتم باید در این خصوص به ما سندی بدهند، سند هم نمی دهند و تعیین وضعیت رای صادر کرده بدون اینکه ما را بخواهند. برای همین می‌گویم از بخش خصوصی هیچ حمایتی نمی‌شود و اجازه نمی‌دهند از حقت دفاع کنی به هر حال امیدوارم اتفاقات خوبی برای فوتبال بیفتد و این مجمع زودتر برگزار و تکلیف روشن شود.

حیدرپور در پاسخ به این سوال که با احسان اصولی در فدراسیون فوتبال صحبت کرده یا خیر گفت: فعلا که حضور نداشتند من می گویم قانون این حق را به هیچ هیئت فوتبالی برای تیم داری نمی دهد و این کار خلاف بوده. دستگاه نظارتی باید ورود کند چرا هیئت فوتبال باید تیم‌داری کند؟ مگر ما که در سال ۹۲،۹۱ ، ۹۰ در تیم گهر بودیم و آقای مهندس عابدینی در داماش بود مگر تیم را به هیئت فوتبال استانها دادند؟ الان هم این کار خلاف است و هیئت حق تیم‌داری ندارد.

وی در پایان در پاسخ به سوال خبرنگار در مورد صحبت حمیداوی در ابتدای فصل که اگر شهرخودرو رتبه زیر دهم بیاورد این تیم را به استان تقدیم می‌کند، افزود: آن موقعی که آقای حمیداوی این صحبت را کرد من نبودم و می تواند بیاید صحبت کند حتما ایشان هم حرف‌هایی دارد و بدون شک دلیلی داشته که این حرف را زده ولی چیزی که مهم است این است که چرا ابومسلم و پیام از بین رفتند؟ خداداد عزیزی چند شب پیش صحبت کرده و گفته بود چند سال است در مشهد بازیکن تیم ملی نداریم. به این باشگاه و آقای حمیداوی کم لطفی کردند، اصلا کسی هست که در ادامه کمک و تیم داری کند؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز