خبرگزاری کار ایران

حیدرپور: کارتابل ماجدی با نفت کار می کند یا بنزین!

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۶۰۰

مدیرعامل تیم فوتبال شهرخودرو گفت: آقای میرشاد ماجدی گفته بود که نامه در کارتابلم نبود. نمی‌دانم کارتابلش با نفت کار می‌کند یا با برق یا با بنزین! 3 سال است که در کارتابل وجود ندارد؟

به گزارش ایلنا، اسماعیل حیدرپور  بعد از بازی استقلال و شهرخودرو، در هفته بیست و پنجم لیگ برتر اظهار داشت: بازیکنان ما خیلی خوب و با انرژی بازی کردند، اما روی یک غفلت گل خوردیم. بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و درمورد گل استقلال هم همه دیدند که شرایط چگونه بود. تمام تلاش خودمان را به کار می‌گیریم که مقابل همه حریفان همینگونه بازی کنیم.

وی درمورد صحبت‌هایی که درمورد پرونده شهرخودرو و پرسپولیس مطرح می‌شود، خاطرنشان کرد: تعجب می‌کنم. آقای میرشاد ماجدی گفته بود که نامه در کارتابلم نبود. نمی‌دانم کارتابلش با نفت کار می‌کند یا با برق یا با بنزین! 3 سال است که در کارتابل وجود ندارد؟ ضمن اینکه کمال همنشین در ما اثر نکرد، اما فکر می‌کنم کمال همنشین در ماجدی اثر کرده است.

مدیرعامل شهرخودرو در پاسخ به این سوال که با توجه به کمپین‌هایی که به راه اتفاده است، امکان دارد این پرونده به تنبیه برای پرسپولیس منجر شود یا خیر تصریح کرد: من کاری به کمپین‌ها ندارم. من می‌گویم قانون برای همه باید باشد. درویش با ما توافق کرد که این مشکل حل شود. امیدوارم این موضوع واقعاً حل شود. 

حیدرپور در پاسخ به این سوال که ممکن است برای پرسپولیس جریمه درنظر بگیرید یا خیر، عنوان کرد: ما با آنها توافقنامه داریم که اگر به آن اجرا نکنند ممکن است به مشکل بخورند. 2 میلیارد قبل از عید به ما پرداخت شد و 500 میلیون تومان هم بعد از عید دادند. قرار بود طبق توافق قبلی عدد و رقم بیشتری به ما پرداخت کنند یعنی تا الان باید حداقل 5 میلیارد به ما می‌دادند که این اتفاق رخ نداده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز