خبرگزاری کار ایران

وراتی: از شایعات نقل و انتقالات امباپه بیمار شده‌ام!

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۷۷۹

بحث مداوم در مورد انتقال بازیکن فرانسوی پاری سن ژرمن به رئال مادرید باعث آزار این هافبک ایتالیایی شده است.

به گزارش ایلنا، مارکو وراتی به شوخی گفت که گمانه زنی‌های مداوم در مورد آینده کیلیان امباپه، هم تیمی خود در پاریسن ژرمن، او را "بیمار" کرده است.

مهاجم فرانسوی می تواند در پایان فصل پاری سن ژرمن را به صورت رایگان ترک کند و بحث در مورد آینده او در طول فصل 2021-2022 مطرح شده است.

GOAL این هفته تایید کرد که امباپه با پیوستن به رئال مادرید در پایان فصل موافقت کرده است و این خبر پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا اعلام خواهد شد.

وراتی اذعان می‌کند که هر انتخابی که امباپه انجام دهد برای پاری سن ژرمن مهم خواهد بود، اما از تمام بحث‌ها پیرامون این بازیکن 23 ساله آزرده خاطر می شود.

او به Le Parisien گفت: "این روی باشگاه تاثیر خواهد گذاشت، هر تصمیمی که باشد. او یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر روی کره زمین است، بنابراین همه ما می خواهیم که او در اینجا بماند. اما وقتی با او صحبت می کنم، بیشتر برای خندیدن است. در فوتبال، وقتی چیزی در ذهنتان است، اگر تصمیمی در راه است، درباره آن صحبت نمی کنید. این تصمیم اوست و من هم مثل شما منتظر آن هستم. وقتی در روز تعطیل بودم و اعلانی دیدم که کیلیان در مادرید است، انگار که بیمار شدم[می خندد]. حتی اگر بعد از آن به من گفت: "نگران نباش، من در تعطیلات بودم". همه ما منتظریم تا بفهمیم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز