خبرگزاری کار ایران

بارسلونا متقاعد شد: امباپه به رئال برود، هالند را می‌خواهیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۳۹۲۳

بارسلونا متقاعد شده است که رئال مادرید امباپه را به خدمت بگیرد.

به گزارش ایلنا، انتظار می رود که ستاره پاری سن ژرمن پس از پایان قراردادش در پایان فصل به اسپانیا برود. GOAL تایید می کند که بارسلونا به طور فزاینده ای متقاعد شده که کیلیان امباپه برای رئال مادرید به اسپانیا خواهد رفت. آینده امباپه یکی از بزرگترین داستان های فوتبال جهان است و ستاره پاری سن ژرمن قرار است بعد از این فصل قراردادش با این باشگاه به پایان برسد.

این بدان معناست که ستاره جوان تابستان امسال آزاد است به هر باشگاهی که دوست دارد بپیوندد، در حالی که گزینه تمدید قرارداد مجدد با پاری سن ژرمن را نیز دارد اما بارسلونا معتقد است که امیدهای آنها برای جذب امباپه در حال محو شدن است.

بارسلونا یکی از چندین باشگاه بزرگ علاقه مند به جذب امباپه است اما آنها معتقدند که رئال مادرید در موقعیت بسیار بهتری قرار دارد. در واقع، آنها معتقدند که ممکن است توافقی بین نمایندگان امباپه و فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید انجام شود.

یکی از مقامات ارشد بارسلونا می گوید: "اکنون برای فلورنتینو از دست دادن امباپه بسیار سخت است. آنها باید چیزی را امضا کرده باشند."

از سمت رئال مادرید، باشگاه اصرار دارد که توافقی با این بازیکن وجود ندارد، چیزی امضا نشده است و بنابراین قراردادی بسته نشده است. اما بارسا اکنون روی تشکیل تیمی برای رقابت با مادرید تحت رهبری امباپه متمرکز شده است. هدف اصلی آنها برای آن تیم، ارلینگ هالند، ستاره بوروسیا دورتموند است، اما بارسا می داند که خرید سختی خواهد بود.

برای به خدمت گرفتن هالند، باشگاه باید بازیکنان را بفروشد، با فروش دارایی هایی مانند استودیو بارسا، تولیدکننده محتوای سمعی و بصری، پول جمع آوری کند و در نهایت، هزینه کلی دستمزد تیم را کاهش دهد. این باشگاه همچنین به دنبال جذب سزار آزپیلیکوئتا، آندریاس کریستنسن و فرانک کسیه به عنوان بازیکن آزاد در این تابستان است که می تواند به آنها اجازه دهد تا برای انتقال هالند هزینه های زیادی را صرفه جویی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز