خبرگزاری کار ایران

سقوط؟ انسان با امید زنده‌ است

سیدعباسی: امسال هر چه اتفاق بد بود را تجربه کردیم/ 30 درصد قرارداد کل تیم ما به اندازه یک بازیکن گران قیمت دیگران نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۷۴۵

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: 30 درصد کل مبلغ قرارداد بازیکنان ما شاید به اندازه یک بازیکن گران قیمت لیگ برتری نباشد.

داود سیدعباسی در گفتگو با ایلنا، در خصوص تساوی شهرخودرو مقابل پیکان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، اظهار داشت: در این فصل گل‌های عجیب و غریب زیاد خوردیم. هر نوع بدشانسی بوده این فصل فوتبال آوردیم. البته بازیکنانم روند رو به رشدی دارند . اشتباهات طبیعی است در فوتبال پیش می آید.  فقط تایمی که امتیاز از دست دادیم تایم مناسبی نیست. توپ هایی که گل خوردیم که شاید درصد منجر به گل شدن‌شان 10 درصد بود و به ندرت پیش می‌آید.

وی افزود:  پیکان تیم سخت کوشی است و نوع بازی اش طوری است که کار را برای حریفان سخت می کند. اما با این حال تیم ما به جریان بازی اشراف داشت. حتی بعد از اینکه گل مساوی را دریافت را به ثمر رساندیم می توانستیم گل های بعدی را به ثمر برسانیم. 

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو مشهد گفت:  متاسفانه مدیریت با نماینده استان اختلاف دارد.  فرصت مغتنم باید شمرد. حیف است تنها سهمیه از دست برود.

سیدعباسی در خصوص شرایط شروع کارش در شهرخودرو تصریح کرد: از روزی که من به تیم آمدم کلاً دو امتیاز داشتیم. 4 هفته اول صرف شناخت بیشتر از تیم شد. در روزهای ابتدایی هر 4 روز یکبار بازی می کردیم و کار سخت بود. چند بازی اول ترکیب شرایط تغییر ترکیب نداشتیم و بعد از نقل و انتقالات توانستیم تیم را تقویت کنیم.

وی افزود: خرج آنچنانی نداریم و بضاعت خودمان پیش رفتیم. شاید اگر 5 درصد شانس بیشتری به ما رو می‌کرد الان وضعیت و جایگاه بهتری داشتیم. نگرانی من این است که بازیکنان از نظر امتیاز به حقش‌شان نرسند.

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: انسان به امید زنده است. ما تا لحظه آخر تلاش می کنیم.

سیدعباسی در پاسخ به اینکه درصد دریافتی‌اشچه تاثیری روی نتایج تیمش دارد، عنوان کرد: 30 درصد کل مبلغ قرارداد بازیکنان ما شاید به اندازه یک بازیکن گران قیمت لیگ برتری نباشد. البته این نشانه ضعف باشگاه نیست بلکه توانایی است که با حداقل امکانات یک تیم خوب جفت و جور کردیم. بازیکنان ما هم از دل و جان جنگیدند. همانطور که مشاهده کردید توانستیم مقابل تیم‌های بزرگ چه نمایشی در زمین داشتیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز