خبرگزاری کار ایران

اسکوچیچ: کانادا بهترین گزینه برای دیدار تدارکاتی بود/ کادرفنی تیم ملی تقویت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۶۳۳

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: بعد از عمل جراحی حال جسمی ام خوب است.

به گزارش ایلنا، دراگان اسکوچیچ بعد از برگزاری جلسه با مسئولان فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: چندسالی بود که قصد داشتم عمل جراحی ام را انجام بدهم. حالا شرایطش پیش آمد و آن را انجام دادم.

وی در مورد جلسه با حمید استیلی عنوان کرد: جلسه درباره روند آماده‌سازی تیم ملی و یکسری نکاتی بود که انجام شد. و نقطه نظرات دوستان را شنیدیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره اضافه شدن دو دستیار جدید به کادرفنی  تیم ملی فوتبال گفت: در مورد کادرفنی باید بگویم در یکی دو روز آینده بیشتر صحبت می کنیم و قرار است کادرمان تقویت  شود. 

اسکوچیچ با ارزیابی بازی تدارکاتی مقابل تیم ملی کانادا تصریح کرد:‌ کانادا بهترین گزینه ممکن برای آماده سازی جام جهانی بود که خدا را شکر این بازی هماهنگ شد.  اگر از من بپرسید این شرایط فیفا برای آماده سازی تیم ملی  رضایتبخش است یا خیر؟ می توانم صحبت کنم اما  شرایط برای 2 پنجره فیفا دی  همه تیم‌ها یکسان است.

وی پیرامون اینکه آیا می توان بازیهای این دوره  جام جهانی را با  دوره‌‎های  قبلی مقایسته کرد، اظهار داشت:‌ نمی توان با شرایط فعلی  این جام جهانی را با دوره‌های قبلی مقایسته کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز