خبرگزاری کار ایران

گفتگو با داور جنجالی و حادثه دیده ذوب آهن - تراکتور؛

سرپرست ذوب آهن من را تعقیب کرد/ حتما شکایت می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۳۲۹

اتفاقات جنجالی بازی ذوب آهن - تراکتور به بیرون از زمین بازی کشیده شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دیدار هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر میان دو تیم ذوب آهن و تراکتور در دقایق پایانی بازی به واسطه گلی که ذوب آهن به ثمر رساند و از سوی تیم داوری آفساید تشخیص داده شد به جنجال کشید و این جنجال‌ها ظاهرا پایش به بیرون زمین باز شد و یک حادثه منجر به واژگونی اتوموبیل یوسف شهریاری، کمک داوری که روی آن گل پرچم زد حالا شائبه‌هایی از تعمدی بودن این تصادف ایجاد کرده و به همین بهانه با این کمک داور حادثه دیده هم کلام شدیم.

شهریاری در مورد دیدار ذوب آهن - تراکتور و تصمیم جنجالی این بازی اظهار داشت: همه چیز در بازی خوب پیش می‌رفت تا دقایق پایانی که آن اتفاق مشکوک رخ داد. توپ وارد دروازه تراکتور شد ولی صحنه مشکوک به آفساید بود. من بازیکن ذوب آهن را در موقعیت آفساید دیدم و به همین علت پرچم زدم و گل را مردود اعلام کردم ولی بعد از این صحنه‌ حمله‌ها به من شروع شد.

وی در مورد اینکه چرا گل ابتدا پذیرفته شد ولی با تاخیر آفساید گرفته شد، گفت: در فوتبال از این موارد پیش می‌آید که یک تصمیم با تاخیر اعلام شود و دلیل نمی‌شود که آن را به مسائل دیگری نسبت دهیم. من بازیکن سفید را در موقعیت آفساید دیدم ولی نمی‌دانستم توپ به بازیکن تراکتور برخورد کرده یا پاس هم تیمی او بوده و برای همین نیاز داشتم با سلطانی، داور وسط بازی مشورت کنم و به همین دلیل این تصمیم طول کشید.

کمک داور بازی ذوب آهن - تراکتور در مورد اینکه به نظر می‌رسد تصمیمش اشتباه بود، عنوان کرد: من در باز بینی صحنه هم فکر می‌کنم تصمیم درستی گرفتم. هرچند که ویدویی که از گل وجود دارد از زاویه‌ای نیست که بشود دقیق در این مورد صحبت کرد و اگر از زاویه بهتری ویدویی از این گل وجود داشته باشد بهتر می‌شود تشخیص داد ولی شما نگاه کنید با دیدن چند باره این صحنه‌ها سخت است که به قطعیت بگوییم آفساید بود یا نه چه رسد به اینکه ما در زمین مجبوری در لحظه تصمیم بگیریم و دسترسی به بازبینی صحنه هم نداریم. من تمام تلاشم این بود که یک تصمیم درست بگیرم و اینکه بگویند ما قصد و نیتی علیه یک تیم داریم درست نیست.

شهریاری در مورد اتفاقات بعد از بازی گفت: در پایان بازی درگیری‌هایی ایجاد شد که فکر می‌کنم دو نفر از اعضای کادرفنی ذوب آهن هم اخراج شدند. آقای تارتار هم به سمت من آمد و حمله ور شد که واکنشی نداشتم. بعد از بازی هم تهدیدهایی در مسیر خروج از ورزشگاه انجام شد که نمی‌دانم از سوی چه کسانی بود. به هر جهت من بعد از بازی به هتل رفتم و صبح در حالیکه قصد خروج داشتم سرپرست ذوب آهن را آنجا دیدم که با لحن بدی با من صحبت می‌کرد و موقع خروج هم تا هنگام سوار شدن به ماشینم دنبال من آمد که نمی‌دانم دلیلش چه بود.

وی در مورد حادثه رخ داده هنگام گفت: یک خودروی سورن باعث شد من منحرف شوم و ماشینم واژگون شود و این اتوموبیل متواری شده است ولی در حال پیگیری هستیم تا از دوربین های جاده‌ای شماره پلاکش برداشته شود و در حال پیگیری شکایت هستم تا مشخص شود دلیل این حادثه چه بوده است. نمی‌خواهم کسی را متهم کنم ولی خب اتفاقی که افتاده بعد از آن ماجرا ها مشکوک بود و برای همین در حال حاضر این موضوع را دارم پیگیری قضایی می‌کنم تا مشخص شود ماجرا چه بوده است.

کمک داور فوتبال در مورد شکایتی که باشگاه ذوب آهن اعلام کرده از او قرار است انجام دهد عنوان کرد: من فقط اتفاقاتی که رخ داده را شرح دادم و کسی را متهم نکردم ولی خب حق دوستان است که شکایت کنند و من هم چنین حقی برای خودم قائل هستم. امیدوارم این موضوع واقعاً یک حادثه باشد چرا که اگر غیر از این باشد دیگر داوران امنیت نخواهند داشت.

حجم ویدیو: ۷.۶۸M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۲۸ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز