خبرگزاری کار ایران

حمله جواد نکونام به داور بعد از شکست مقابل استقلال؛ آقای زاهدی‌فر نمی‌توانی سرم کلاه بگذاری!

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۶۴۹

سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره قضاوت محمد حسین زاهدی فر در بازی برابر استقلال تهران صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، جواد نکونام در نشست خبری پس از دیدار مقابل استقلال تهران گفت: می دانستیم باتوجه به شرایطی که در جدول است و استقلال صدر جدول است، بازی سخت و سنگین است.  در بخشی از بازی تیمم در زمین خواب رفت و  ۱۵ تا ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی بد بودیم و با تغییری که دادیم توانستیم ریتم بازی را به شرایطی که می خواستیم برگردانیم. در نیمه اول به جز دو خطای ایستگاهی، موقعیت خاصی روی دروازه دو تیم نبود و بازی پایاپای بود. در نیمه دوم نیز علی رغم این که تیمم خوب بازی می کرد برای دو بار روی ضد حمله گل خوردیم در حالی که روی کار دفاعی تاکید کرده بودیم اما به هرحال این اتفاقات می افتد. بازیکنانم زحمت کشیدند اما بازی پرفشار و سنگین بود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اگر به توپ هایی که به گل تبدیل شد نگاه کنید، گل نکردن توپ هایی که ما بیرون زدیم خیلی سخت بود و حداقل نتیجه عادلانه تساوی ۲ بر ۲ بود. ما گل های عجیب و غریب خوردیم و کمی شیرازه تیم به هم خورد اما با تغییراتی داشتیم و شکل کاری مان را درست کردیم و به استقلال فشار آوردیم و اگر دقت می کردیم در ۱۵ دقیقه پایانی حتی می توانستیم ببریم.

وی عنوان کرد: یک نکته جالب برای من این بود که چرا طرفداران فولاد خوزستان به استادیوم نیامدند. من از باشگاه سوال می کنم چرا هواداران ما نیامدند؟ مگر ما میزبان نبودیم؟ چرا استقلالی ها بودند و مگر نباید هماهنگی صورت می گرفت که هیچ کسی وارد ورزشگاه نشود؟ ۵ هزار تماشاگر وارد استادیوم شده بود. من دوست داشتم هواداران ما می آمدند و استادیوم را پر می کردیم و جایگاه هر کسی مشخص بود. اگر قرار است بدون تماشاگر باشد، باشگاه ما چکار کرد و چرا این همه تماشاگر وارد استادیوم شد. پشت نیمکت ما اصلا چیزهایی دیدم که دوست ندارم درباره آن ها حرف بزنم زیرا دوست دارم هوادار به استادیوم بیاید و حرف های من درباره هواداران نیست. بحث من باشگاه مان است.

نکونام در ادامه درباره قضاوت زاهدی فر هم گفت: آقای زاهدی فر نه پنالتی برای استقلال گرفت و نه در صحنه ای تاثیرگزار بود اما او بلد بود قضاوت کند یعنی تا ما به استقلال فشار می آوردیم یک خطا می گرفت و تیم ما باید بر می گشت. ما می دانستیم امروز به مشکل می خوریم و نمی توانیم از فضایی که دل مان می خواهد خارج شویم و یعنی نمی گذارند. آقای زاهدی فر را برای ما نگذارید. پارسال هم سه بازی متوالی برای ما قضاوت کرد که دیگر صدایمان درآمد. الان هم برای بازی مهم امشب او را داور گذاشتند. پارسال هم در یک بازی علی رغم این که بردیم گفتم که زاهدی فر بد برای ما قضاوت کرد. من فوتبال بازی کرده ام و زاهدی فر نمی تواند سر من کلاه بگذارد. او با سوت اش بازی را تنظیم می کند. اصلا خنده دار که دقیقه ۹۶ بهر گلر استقلال کارت می دهد و این کار قدیمی است و یک کار جدید انجام دهید. من سوت ردم داور را متوجه می شود. داور با سوت هایش اعصاب ما را به هم ریخت. او با خطاهایی که گرفت شکل بازی ما را بهم زد. به هر حال یکسری اتفاقات برای تیم های پایتخت می افتد که طبیعی است و همیشه به سود آن ها است و باید با این مسایل هم مبارزه کنیم. به بازیکنان خسته نلاشید می گویم و زحمت کشیدند.

وی درباره تعویض رضاوند نیز عنوان کرد: او کمی سرماخورده بود و اگرچه شرایط خوبی داشت اما نمی خواستیم از آرش رضاوند استفاده کنیم. او وقتی وارد بازی شد خودش هم دوست داشت بازی کند. اگر بازی نمی کرد صحبت هایی می شد که ما ترجیح دادیم از رضاوند استفاده کنیم اما متاسفانه باتوجه به شرایط بدنی که در طول هفته داشت نتوانست بازی کند. رضاوند در نیم فصل دوم به نظر من بهترین هافبک فوتبال ایران بود و به فولاد خیلی کمک کرده است. او شخصیت و وجهه خوبی دارد.خدا را شکر ما هم توانسته ایم به او کمک کنیم و چیزی از ارزش های رضاوند کم نمی شود و یک بازیکن فوق العاده است.

نکونام در خصوص حضور تماشاگران در ورزشگاه گفت: هیچ مشکلی نیست. من دوست دارم همه بازی‌ها با تماشاگر باشد، اما امروز باشگاه ما اشتباه کرد. از لحظه ورود ما به استادیوم که اتوبوس تیم وارد می‌شود، مشخص است. جایگاه ورود تیم ما و تیم میهمان مشخص است، اما اتفاقات آنقدر خنده‌دار بود که من با مشت روی پای خودم می‌کوبیدم.

وی ادامه داد: نمی‌دانم این اتفاق‌ها برای چه رخ داد. دوستان خودم می‌خواستند به ورزشگاه بیایند و به آنها گفتم بازی بدون تماشاگر است و نیایید، اما آمدیم در ورزشگاه و دیدیم که پنج هزار نفر تماشاگر در ورزشگاه حضور دارد، در جایگاه ویژه، جایگاه خبرنگاران، راهروها پر از آدم بود. ما می‌خواستیم بازی با تماشاگر باشد، اما اگر بازی بدون تماشاگر است، باید بدون تماشاگر باشد. باشگاه ما مقصر است و امروز ما اینجا غریبه بودیم. در زمین خودمان غریبه بودیم. در تهران می‌رویم می‌گویند باید طرح سرامیکی بچینیم و اینجا هم این اتفاقات رخ می‌دهد. این دو گانگی هست و باشگاه ما مقصر است. از هواداران‌مان با وجود اینکه وظیفه من نیست، عذرخواهی می‌کنم، چون امروز آنها باید در ورزشگاه حضور داشتند، اما تماشاگران تیم میهمان در ورزشگاه بودند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص اینکه شهاب گردان دو گل مشابه خورد، تأکید کرد: شباهتی نداشت. گل اول را از روی خط با پای راست زد و این یکی را روی پای راست خودش آورد و تبدیل به گل کرد.

نکونام درباره اینکه در اواخر بازی به داوری معترض شده بودند، گفت: همانطور که گفتم داوری طوری قضاوت کرد که بازی به سمتی که دوست دارد برود و به ضرر ما بود. تا به حال دیده‌اید، مقابل تیم‌های بزرگ، به نفع فولاد بگیرند؟ به ضررمان نگیرند، به نفع نمی‌خواهیم. حتی 50-50 هم به سود تیم حریف بگیرند، اما 30-70 را را به سود حریف نگیرند. نه بی احترامی کردیم نه چیزی، اما فردا نیایند به ما گیر بدهند. به آنهایی که در زمین می‌ریزند نگاه کنند و ما را هم نگاه کنند. مربیان همه تیم‌ها را می‌گویم و مربی وقتی عصبی می‌شود، یک لحظه هزار کار انجام می‌دهد. ما هیچ اعتراضی نمی‌کنیم و امروز هم ما میهمان بودیم و از بیرون ورزشگاه، ورودمان، تماشاگر و داور به ضرر ما بود و از هواداران‌مان عذرخواهی می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز