خبرگزاری کار ایران

سپهرزاد: وزیر ورزش فکری به حال دوومیدانی کند/ این رشته با سهمیه استان‌ها نابود شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۴۶۵

مربی سابق تیم ملی دوومیدانی گفت: تعداد پایین سهمیه‎‌هایی که به استانها دادند این رشته را نابود کردند.

هادی سپهرزاد در گفتگو با ایلنا، پیرامون آخرین شرایط دوومیدانی کشور اظهار داشت: مسابقات دوومیدانی قهرمانی بزرگسالان کشور  در شرایطی برگزار شد که هر سال در این تایم مسابقات آغاز فصل برگزار می‌شد. نکته‌ای عجیبی که در این میان به چشم آمد عدم حضور ورزشکارانی حاضر در اردو بود. 

وی افزود: قطعا تمام ورزشکارانی که در مسابقه شرکت کرده بودند با بهترین شرایط بدنی پا به میدان مسابقه گذشته بودند؛ اما نتایج برای کسب مدال در آسیا کافی نبود. سطح کیفی و کمی این مسابقات مثل مسابقات جوانان بسیار پایین بود.

مربی سابق تیم ملی دوومیدانی گفت: همچنان بعد از ۲۰ سال امید فدراسیون دوومیدانی ایران به کسب مدال توسط احسان حدادی هست! در ۲سال اخیر مدام شنیده‌ایم که ۴ ورزشکار پشتوانه احسان‌ حدادی داریم. اما من باید خاطر نشان کنم احسان در ۲۰ سالگی ۶۵ متر پرتاب کرده بود و در ۲۲ سالگی به۶۹ متر رسیده بود! ولی همچنان با پرتاب زیر ۶۰ متر با اقتدار قهرمان کشور شد!

هادی سپهرزاد تصریح کرد: تعداد پایین سهمیه‎‌هایی که به استانها دادند این رشته را نابود کردند. آقایان درباره توسعه دوومیدانی صحبت می‌کنند با توجه به سهمیه‌های 4 تایی به استان‌های بزرگ میلیونی نشان دادند که چطور می خواهند این رشته را توسعه بدهند. نگاه اجمالی به مسابقاتی  که در رنکینگ آسیایی جایگاه مناسبی ندارند.

وی در پایان خطاب به وزیر ورزش گفت: در پایان از جناب آقای سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان خواهشمندم با توجه به اشراف کامل ایشان به دوومیدانی فکری به حال این ورزش پایه و مظلوم که خود ایشان از اسطورهای این رشته هستند،‌ کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز