خبرگزاری کار ایران

سپهرزاد: با خداحافظی حدادی مخالفم/ دوومیدانی در مسابقات آسیایی فقط یک شانس مدال دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۱۱۶

مربی سابق دوومیدانی کشور به روند تمرینات این تیم انتقاد کرد.

هادی سپهرزاد در گفتگو با ایلنا در خصوص دلیل قطع همکاری‌اش با تیم ملی‌دوومیدانی کشور، اظهار داشت: مدت 6 ماه است که دیگر با فدراسیون و تیم ملی همکاری ندارم. یکسری اختلاف سلیقه‌هایی وجود داشت که ترجیح دادم دیگر مربی تیم ملی نباشم. 

وی در مورد اینکه کارشناسان معتقدند ملی‌پوشان دوومیدانی کشور شانس زیادی برای کسب مدال در بازیهای آسیایی هانگژو ندارد، عنوان کرد: در حال حاضر شرایطی که برای مدال آوری ورزشکاران باید فراهم باشد نیست. هر کدام از ملی پوشان بدون مربی در شهر خودشان تمرین می‌کنند. بدون اینکه زیرنظر مربی باشند. کمک هزینه‌ای هم به آنها پرداخت می‌شود که در شرایط اقتصادی فعلی به هیچ وجه مناسب نیست.

 مربی سابق دوومیدانی کشور تصریح کرد: تصور کنید یک تیم فوتبال یا والیبال بدون مربی و تاکیتک خاص روانه مسابقات شود. شاید موردی بتوان حرکاتی دید؛ اما در کل این تیم‌ها نمی‌توانند موفق باشند. در دوومیدانی هم شرایط به همین گونه است. باید مربی مشخص کند که ورزشکارش کجا، چگونه و در چه شرایطی تمرین کند.

سپهرزاد در پاسخ به این سوال که موافق یا مخالف خداحافظی احسان حدادی از رقابت‌ها قهرمانی است، گفت: احسان حدادی تنها شانس کسب مدال ما در مسابقات آسیایی است. آیا منطقی است که این شانس را از خودمان بگیریم؟ بنابراین مخالف خداحافظی حدادی هستم. 

وی با ارزیابی عملکرد فدراسیون دوومیدانی عنوان کرد: مسابقات قهرمانی دوومیدانی کشور از تقویم مسابقات این فدراسیون حذف شد و به جای آن مسابقات آغاز فصل گنجانده شده است. این مسابقات از نظر فدراسیون جهانی امتیاز زیادی ندارد. یا یکسری مسابقات که ما در دوران ورزش‌مان به خاطر پایین بودن سطح آن حتی به آن توجهی نمی‌کردیم حالا ورزشکاران در آن شرکت می‌کنند. در حال حاضر استعدادهایی را که ما می‌بینیم حاصل کار دوران کفاشیان و کریمی در فدراسیون دوومیدانی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز