خبرگزاری کار ایران

تارتار: تیم پوست کلفتی هستیم / در حق ما اجحاف شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۱۱۸

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: به گواه کارشناسان در حق ما اجحاف شده بود. هم در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان و هم هوادار، می‌توانستیم برنده باشیم یا حداقل مساوی کنیم. امسال از ناحیه داوری واقعاً صدمه خوردیم.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتور در هفته بیست و هفتم لیگ برتر اظهار داشت: جا دارد به تیم ترک زبان تراکتور خوش‌آمد بگویم. من خودم سابقه بازی در این تیم را دارم و می‌دانم آن شهر فوتبالدوست است و هواداران خوبی دارد. امیدوارم میزبان خوبی برای این تیم باشیم. تراکتور در هفته‌های اخیر نتایج خوبی به دست آورده و هفت امتیاز کسب کرده است.

وی ادامه داد: از نظر روحی شرایط‌مان خوب شده است. کار سختی داریم، اما ما هم با توجه به بازی هفته قبل شرایط خوبی داریم. بازی سختی است، اما می‌دانیم اگر بازی فردا را با پیروزی پشت سر بگذاریم به کسب رده هفتم جدول امیدوار خواهیم شد. با بچه‌ها هم صحبت کردم. هواداران هم اگر فردا به ورزشگاه بیایند و به ما انرژی مضاعف بدهند، می‌توانیم امیدوار باشیم در پایان فصل جایگاه خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن درباره اینکه آیا امیدوار است تیمش اولین برد سال 1401 را مقابل تراکتور کسب کند، گفت: خیلی امیدوار هستیم. درست است ما بردی به دست نیاوریم، ولی بازی خوبی به دست آوریم. در دو بازی که شکست خوردیم هم به گواه کارشناسان در حق ما اجحاف شده بود. هم در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان و هم هوادار، می‌توانستیم برنده باشیم یا حداقل مساوی کنیم. امسال از ناحیه داوری واقعاً صدمه خوردیم. به نظرم ما تیم پوست کلفتی هستیم، با این همه اشتباهات داوری در این نقطه از جدول قرار داریم که نشان می‌دهد ما تیم خوبی هستیم. ان‌شاءالله فردا مشکل داوری وجود نداشته باشد.

تارتار در مورد مصدومان و محرومان تیمش نیز توضیح داد: خدا را شکر محروم نداریم،‌ مصدوم‌ها هم اضافه شدند و فقط پوریا پورعلی مصدوم است و ان‌شاءالله او هم از هفته‌های بعد به جمع ما اضافه می‌شود.

وی در واکنش به سؤالی درباره فرصت‌سوزی بازیکنان ذوب‌آهن عنوان کرد: تیم ما خیلی تغییرات داشته است. من خودم پیش‌بینی می‌کردم فراز و نشیب زیادی داشته باشیم، ولی مهم این است کیفیت بازی ما مناسب است و ما را نگران نمی‌کند. وقتی تیمی خوب بازی می‌کند ما را نگران نمی‌کند. شاید هفته قبل موقعیت از دست داده باشیم، اما شاید این‌ هفته موقعیت‌های‌مان گل شود.

سرمربی ذوب‌آهن درباره بحث تمدید قراردادش با باشگاه تصریح کرد: من در مورد این صحبت و از مسئولان باشگاه تشکر کردم از باشگاه که به من اعتماد دارند. صحبت‌هایی شده و من هم راغب هستم و باعث افتخارم است که در تیم بزرگ ذوب‌آهن فعالیت کنم، ولی باید به گونه‌ای باشد که سال آینده پیشرفت حاصل باشد و فکر می‌کنم باشگاه هم به دنبال همین هدف است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز