خبرگزاری کار ایران

مهدی تارتار: روی تیزهوشی بازیکنان خود به گل رسیدیم/ تا به بازی برگردیم زمان برد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۸۷۸

سرمربی ذوب آهن پیروزی این تیم برابر فولاد را به هواداران این تیم تبریک گفت.

یه گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مهدی تارتار سرمربی تیم ذوب اهن اصفهان بعد از پیروزی این تیم برابر فولاد خوزستان در نشست خبری این بازی اعلام کرد:  شاهد یک بازی سنگین بودیم. اوایل بازی غافلگیر شدیم و 2 دقیقه شروع بازی فولاد جوری ما را پرس کرد که به گل رسید. به گونه‌ای گل زد که به بچه‌ها گفته بودیم و از بازیکنان با کیفیتی که داریم بعید بود.

وی افزود: تا به بازی برگردیم زمان برد اما خدا را شکر می‌کنم با پرسی که داشتیم به تساوی رسیدم. نیمه دوم هم فولاد ما را تحت فشار گذاشتند و بازی هماهنگی به نمایش گذاشتند. با تعویض‌هایی که انجام دادیم روی تیزهوشی هافبک به گل رسیدیم و گل بسیار خوبی بود. در ادامه فولاد را کنترل کردیم. 

سرمربی پیکان خاطرنشان کرد: بی دلیل نیست فولاد اینجا شکست نمی‌خورد. ما خیلی تحت فشار بودیم و فکر می‌کنم فقط پرسپولیس اینجا برده است. نکونام فکر می‌کنم 3 سالی است که اینجا نباخته است. به هر حال ابتدای بازی غافلگیر شدیم اما در ادامه هوشمندانه بازی کردیم و توانستیم 3 امتیاز را بگیریم. این برد را به هواداران مان و عزیزانی که در کارخانه زحمت می‌کشند تقدیم می‌کنم. به داوری تبریک و خسته نباشید می‌گویم، امروز روز خوبی داشتند. به دپارتمان داوری هم تبریک می‌گویم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز