خبرگزاری کار ایران

کاظمی: هدف ملوان قهرمانی است/ قرعه سخت باعث از دست دادن امتیاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۵۵۱

بازیکن تیم فوتبال ملوان گفت: 3 بازی سخت و پشت سرهم مقابل مس، خیبر و خوشه طلایی داشتیم. فشار این بازی‌ها زیاد بود و امتیاز از دست دادیم.

حمید کاظمی در گفتگو با ایلنا، پیرامون پیروزی ملوان مقابل سایپا در هفته بیست و نهم لیگ دسته یک، اظهار داشت: بعد از بازی خوشه طلایی همه تیم هم قس شدیم که در این مسابقه برنده باشیم. خوشبختانه مقابل سایپا خوب ظاهر شدیم. در کنار پیروزی توانستیم به صدر برسیم. هدف ما در لیگ دسته یک قهرمانی است و صعود مسئله بدیهی است.

وی افزود: خداراشکر هواداران خوشحال راهی خانه شدند. تشویق آنها در ورزشگاه شادروان سیروس قایقران آنقدر انگیزشی و خوب است که واقعاً کار برای رقبا سخت می‌شود.

بازیکن تیم فوتبال ملوان درباره اینکه چرا مقابل خوشه طلایی ملوان، نتوانست نتیجه لازم را بگیرد، گفت: توجه داشته باشید که 3 بازی سخت و پشت سرهم  مقابل مس، خیبر و خوشه طلایی داشتیم. فشار این بازی‌ها زیاد بود. متاسفانه تیم ما هفته گذشته مقابل خوشه طلایی خوب نبود و در بازی که خارج از خانه بود با نتیجه 2 بر یک شکست خوردیم. خودمان انتظار داشتیم حداقل یک امتیاز را بگیریم اما به هدف‌مان نرسیدیم. ما 25 یا 26 هفته صدرنشین بودیم و روند کم نوسانی داشتیم. 

کاظمی در خصوص اینکه آیا قرعه آسان این تیم در هفته‌های آینده برای امتیاز از دست دادن تیمش خطرناک نیست، تصریح کرد: بازیکنان ما آنقدر حرفه‌ای هستند که در بازیهای بعدی با تمام انگیزه و  توان ظاهر شوند. ضمن اینکه نباید فراموش کرد که تیم‌هایی امکان سقوط دارند شاید روی کاغذ بازی سبک‌تر باشد؛ اما در عمل برای بقا در لیگ دسته یک بهترین بازی خود را به نمایش می‌گذارند. بنابراین ما هم آنها را دست کم نمی گیریم.

وی درباره اینکه آیا هفته‌های بعد می‌تواند گلزنی کند، اظهار داشت: به عنوان مهاجم وظیفه‌ام گلزنی است و برای این موضوع تلاش می‌کنم. اما اولویت ما ابتدا پیروزی ملوان بعد گلزنی خودم است. هر چند مدافعان حریف معمولا یارگیری سفت و سختی با مهاجمان ملوان دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز