خبرگزاری کار ایران

مصلح: آلومینیوم تیم چغری بود/ 7 امتیاز؟ امیدوارم حق به حقدار برسد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۱۶۷

بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: 7 امتیاز از ما کم شد و منتظریم به تیم ما بازگردد. ما در زمین زد زحمات‌مان را گرفتیم و بیرون زمین این امتیازات از ما گرفته شد.

شایان مصلح در گفتگو با ایلنا، پیرامون تقابل گل‌گهر سیرجان و آلومینیوم اراک در هفته بیست و ششم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی مقابل آلومینیوم پرفشار بود. می‌دانستیم آلومینیوم تیمی چغری است و بازی سختی داریم. به راحتی امتیاز از دست نمی دهند؛ اما خدا را شکر  با اینکه نیمه اول تحت فشار بودیم، توانستیم بازی را حفظ کنیم و نیمه دوم به پیروزی به برسیم. 

وی در خصوص گلزنی مقابل آلومینیوم اراک، عنوان کرد: خدارا صد هزار مرتبه شکر، توانستم دومین گل فصلم را برای گل گهر بزنم. شرایطم خوب است و بابت این گلزنی و کمک به تیم خوشحالم. امیدوارم این روند خوب ادامه‌دار باشد.

بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: همه بازیکنان گل گهر خوب و باکیفیت هستند. چه آنها که در ترکیب ثابت قرار میگیرند و چه آنهایی که در ترکیب ذخیره قرار می گیرند. در گل گهر بازیکن فیکس و ذخیره معنایی ندارد. همه بازیکنان در کنار یکدیگر خوب هستند و هر وقت که لازم باشد مربیان تغییر تاکتیک می‌دهند. این اتفاق بین دو نیمه بازی گل گهر و آلومینیوم افتاد و دیدیم که بازیکنانی که وارد زمین شدند، توانستند خیلی کمک کنند و روند بازی عوض شود. 

مصلح پیرامون اینکه به واسطه درخشش مقابل آلومینیوم در تیم منتخب هفته قرار گرفت، گفت:  خدارا شکر جز بازیهای خیلی خوبم بود در نمراتی که از سایت‌های معتبر گرفتیم جز منتخب هفته بودم و بازیکن برتر بازی شدم. الحمدالله برای من فضای خوبی بود برای و توانستم خودم را نشان بدهم. در کنار این موضوع در عملکرد خوب تیمی هم تاثیرگذار باشم.

او با اشاره به عملکرد محسن فروزان در نیمه اول بازی گل گهر و آلومینیوم عنوان کرد: محسن با عملکرد خوبی که در این بازی به ویژه نیمه اول داشت، به تیم کمک کرد. ما در تیم نفر نیستیم و همه ما تیم هستیم. همه بازیکنان مقابل آلومینیوم خوب بودند. به خصوص در نیمه دوم بچه‌ها توانستند شرایط ایده آلی داشتند و توانستیم آلومینیوم را ببریم. پیروزی مقابل آلومینیوم واقعاً راحت نبود.

بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در پاسخ به این سوال که آیا طرح دوباره پرونده مهاجم گابنی گل‌گهر روی روحیه بازیکنان تاثیرگذار بود، عنوان کرد: امیدوارم در این پرونده تیم ما به حق خودش برسد. 7 امتیاز از ما کم شد و منتظریم به تیم ما بازگردد. ما در زمین زد زحماتمان را گرفتیم و بیرون زمین این امتیازات از ما گرفته شد. به هر حال امیدوارم حق به حقدار برسد.

مصلح درباره مدت قراردادش با گل‌گهر سیرجان عنوان کرد: قراردادم با گل گهر دو ساله است، یک سال آن به پایان رسیده و یک سال دیگر باقی مانده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز