خبرگزاری کار ایران

رضازاده: دقایق پایانی بلای جان شهرخودرو است/ بازیکن ما مصدوم شد اما داور سوت نزد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۰۲۶

بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو گفت: متاسفانه از موقعیت‌هایمان خوب استفاده نکردیم؛ انگار دقایق پایانی بلای جان تیم ما شده است.

محمد ابراهیم رضازاده در گفتگو با ایلنا، پیرامون شکست یک بر صفر شهرخودرو مقابل استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر، اظهار داشت: شهرخودرو در این بازی نمایش خوبی داشت و توانستیم بازی را خوب مدیریت کنیم. اما متاسفانه روی غفلتی که در دقایق پایانی داشتیم، امتیاز این مسابقه را از دست دادیم. برنامه ما دفاع مناسب و استفاده از ضدحملات بود. اگر عجول نبودیم چه بسا موقعیت‌هایمان تبدیل به گل می‌شد.

وی با اشاره به صحنه گلزنی استقلال، عنوان کرد: پیش از اینکه برای استقلال موقعیت ایجاد شود، یکی از بازیکنان ما مصدوم شد. داور حتی سوت را به طرف دهانش برد، سوت بزند. به هر حال این تصمیم را نگرفت و حمله استقلال ادامه پیدا کرد. در اثر جای خالی همان بازیکن موقعیت جدی برای رقیب پیش آمد و استقلال گلزنی کرد. 

بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو در خصوص بقای تیمش در لیگ برتر، تصریح کرد: همه ما امیدوار هستیم شهرخودرو در لیگ برتر باقی بماند. حداقل در 3 مسابقه از 5 مسابقه اخیر می‌توانستیم برنده باشیم، اما متاسفانه از موقعیت‌هایمان خوب استفاده نکردیم. انگار دقایق پایانی بلای جان تیم ما شده است.

رضازاده درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی گفت: حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی و بازی در جو این تیم، لذتبخش است. اما به هر حال تماشاگران طرفدار استقلال بودند و به رقیب کمک کردند. طبیعی بود که فشار زیادی به تیم ما وارد شد و در لاک دفاعی فرو رفتیم.

وی درباره تقابل با پیکان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، تصریح کرد: با تمام توان مقابل پیکان به میدان می‌رویم و برای 3 امتیاز این مسابقه می‌جنگیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز