خبرگزاری کار ایران

زمان مهمانی رئال مادرید به پایان رسیده است!

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۳۷۶

آنها در واندامتروپولیتانو شکست خوردند اما لبخند برلب داشتند.

به گزارش ایلنا و به نقل از مارکا، آنچه در دربی یکشنبه شب مادرید به وضوح مشاهده شد این بود که در حالی که اتلتیکو مادرید همه چیز را برای تضمین صعود به فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا در نظر می‌گرفت، رئال مادرید همچنان در جشن بود!

با پایان یافتن عنوان لالیگا سانتاندر، اولویت کارلو آنچلوتی استراحت دادن به مهمترین بازیکنانش پس از پیروزی در نیمه نهایی مقابل منچسترسیتی بود.

آندری لونین جایگزین تیبو کورتوا در دروازه شد، در حالی که دنی کارواخال، فرلاند مندی، فده والورده، لوکا مودریچ، کریم بنزما و وینیسیوس جونیور همگی روی نیمکت حضور داشتند.

با احتساب مصدومیت دیوید آلابا، هشت بازیکن ثابت رئال مادرید در ورزشگاه واندا متروپولیتانو استراحت کردند. با این حال، آنچلوتی در پایان بازی توضیح داد که مهم ترین بازیکنان خود را در بازی های آتی، از روز پنجشنبه با لوانته، باز خواهد گرداند.

او گفت: "کسانی که امروز کمتر بازی کردند، پنجشنبه [مقابل لوانته] بازی خواهند کرد، همان‌ها مقابل برابر کادیز و در مقابل رئال بتیس، کم و بیش کسانی هستند که فینال [لیگ قهرمانان] را آغاز خواهند کرد."

اگر این همه چرخش تاثیر مخربی بر رئال مادرید نمی‌گذاشت، تعجب کمی وجود داشت. با این حال، بدون هیچ فشاری روی آن‌ها، آزادانه بازی کردند و با نمایشی قدرتمند، شاگردان دیگو سیمئونه را غافلگیر کردند.

مجموعه ای از تصاویر نشان می داد که بازیکنان رئال مادرید در آرامش بودند و همچنان دستاوردهای خود را در هفته گذشته جشن می گرفتند. وقتی کاسمیرو در دقیقه 60 جای خود را به فده والورده داد، هافبک برزیلی در حال خندیدن با مربی خود در کنار زمین دیده شد. سپس کورتوا، کاسمیرو، ادر میلیتائو و بنزما در حال شوخی در محوطه فنی دیده می شوند. باخت در دربی هرگز اینقدر کم اهمیت نبود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز