خبرگزاری کار ایران

جلسه هیات‌رییسه فدراسیون فوتبال بازهم به حدنصاب نرسید

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۷۵۱

صبح امروز قرار بود جلسه‌ای با حضور هر 8نفر عضو هیات‌رییسه در مرکز ملی فوتبال ایران برگزار شود.

به گزارش ایلنا، صبح امروز قرار بود جلسه‌ای با حضور هر 8نفر عضو هیات‌رییسه در مرکز ملی فوتبال ایران برگزار شود. جلسه‌ای که اعضای هیات‌رییسه میلی برای رسانه‌ای شدندش نداشتند و حتی با لابی‌های گسترده، شهره موسوی، عضو بازداشت‌شده هیات‌رییسه را در جلسه به صورت آنلاین حاضر کردند. موضوعی که یقینا موردتوجه قرار خواهد گرفت.

اما نکته جالب، عدم حضور مهرداد سراجی در این جلسه بود. با غیبت سراجی، جلسه به حدنصاب نرسید و هم‌چنان مجمع، همه‌کاره فوتبال ایران است. با این وجود اعضای مجمع اصرار به برگزاری جلسه و رسمیت یافتن آن دارند و درحال تصمیم برای آینده فوتبال ایران هستند! 22 روز تا مجمع فدراسیون فوتبال باقی مانده است و طبق قانون و بند3 ماده 27 اساسنامه، دبیرکل فقط تا فردا فرصت دارد دستورجلسه مجمع را برای اعضا ارسال کند. طبق این بند دعوت‌نامه رسمی همراه با دستورجلسه، گزارش عملکرد، صورت‌های مالی، گزارش حسابرسی و سایر مدارک مربوط باید حداقل بیست‌ویک روز قبل از تاریخ برگزاری مجمع عمومی، برای اعضا ارسال شود.

به‌ نظر می رسد باتوجه به نامه اعضای مجمع درخصوص از رسمیت افتادن هیات‌رییسه و اینکه همه مسائل فدراسیون باید با مجمع هماهنگ شود، دبیرکل موضوع دستورجلسه را نهایی خواهد کرد و طبق قانون فردا به طور رسمی باید آنرا برای اعضای مجمع ارسال کند.

باتوجه به حدنصاب نرسیدن هیات رییسه، موضوع بررسی شهاب‌الدین عزیزی‌خادم و درخواست اعضای مجمع برای عزل چهار عضو هیات‌رییسه تنها موضوع دستور جلسه آتی باشد. گفته می‌شود اعضای هیات‌رییسه حتی صورت‌های مالی و برنامه‌وبودجه سال جاری و آینده را هم به امضا نرسانده‌اند که خود تخلفی بزرگ پیش از برگزاری مجمع برای آن‌هاست.

نکته مهم این است طبق بند3 ماده 34 اساسنامه، دستورجلسه باید حداقل هفت روز قبل از جلسه برای اعضای هیات‌رییسه ارسال شود و در خوشبینانه‌ترین حالت، جلسه بعدی 25 اردیبهشت برگزار می‌شود که با شرایط فعلی بعید است و با از رسمیت افتادن جلسه امروز به نظر این آخرین نشست هیئت رییسه تا روز مجمع خواهد بود که در آن قرار است درمورد صندلی ریاست فدراسیون و عزل شهاب عزیزی خادم بحث شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز