خبرگزاری کار ایران

ترابی و سرلک در ایران برای پرسپولیس بازی خواهند کرد

محمد محمدی: امیدوارم در پرونده بازیکن گابنی حق به حق دار برسد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۵۳۶

معاون ورزشی پرسپولیس گفت: اجازه نخواهیم داد که آرامش تیم بر هم بریزد.

محمد محمدی معاون ورزشی پرسپولیس در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص حضورش در این باشگاه اظهار داشت: از مدیرعامل و ا عضای هیئت مدیره را تشکر می‌کنم که این وظیفه را به من محول کردند ابتدا هم باید از تمام پیشکسوت‌ها و بزرگترهای این تیم بابت حضور در این باشگاه اجازه بگیرم.

وی در مورد اینکه نسبت به حضورش در پرسپولیس انتقادهایی صورت گرفتها ست ادامه داد: من با تمام وجودم کارم را انجام می‌دهم تاحقی از این باشگاه ضایع نشود. دنبال این هستیم که پرسپولیس را به آ‌رامش برسانیم و مطمئن باشید این اتفاق خواهد افتاد.

وی ادامه داد: تمام تلاش ما این است که آرامش را به تیم تزریق کنیم تا تیم بتواند با تمرکز کافی در پنج دیدار پیش رو به میدان رفته و انشاالله عنوان قهرمانی را کسب کند.

محمدی در خصوص اینکه گفته می‌شود به دلیل پرداخت نشدن مطالبات استوکس پنجره این باشگاه بسته خواهد شد خاطرنشان کرد: برخی از بدهی‌ها بر عهده باشگاه است و در حال تلاش هستیم مطالبات را پرداخت کنیم البته این را هم بگویم در حال حاضر در فصل نقل و انتقالات نیستیم که باز یا بسته بودن پنجره تاثیرگذار باشد البته مطمئن باشید اجازه نمی‌دهیم که پنجره نقل و انتقالات برای تیم مشکل‌ساز شود.

محمدی درباره اینکه هواداران پرسپولیس منتظر شکسته شدن رای پرونده بازیکن گابنی گل گهر هستند بیان داشت: کمیته استیناف مستندات جدیدی را دریافت کرده و قرار است این پرونده دوباره بررسی شود امیدوارم که حق به حق‌دار برسد واتفاقات خوبی برای پرسپولیس رقم بخورد.

معاون ورزشی پرسپولیس در خصوص آخرین شرایط آکادمی این باشگاه خاطرنشان کرد: در خصوص آکادمی در این هفته به جمع بندی کامل خواهیم رسید یک سری برنامه‌ها افراد مختلف داده‌اند و ما باید آنها را بررسی کرده و بهترین تصمیم را بگیریم.

وی در خصوص آخرین شرایط سرلک و مهدی ترابی نیز اذعان داشت: امسال سال جام جهانی است و بازیکنان علاقه دارند که در تیم بمانند. ما علاقمند هستیم که این بازیکنان باکیفیت در پرسپولیس بمانند اینجا خانه آنهاست به ‌آنها گفتم اگر می‌خواهند در ایران بمانند فقط برای پرسپولیس به میدان خواهند رفت.

معاون ورزشی پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت گل محمدی نیز گفت: ایشان دو سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارند و باشگاه از ایشان حمایت خواهد کرد. امیدواریم بتوانیم در کنار ایشان قهرمانی ششم را نیز کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز