خبرگزاری کار ایران

هفته سی و پنجم لالیگا

دربی مادرید: رئال قهرمان به دنبال دادن به رویای اروپایی سیمئونه

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۵۰۳

در هفته سی و پنجم لالیگا تیم اتلتیکو در دربی مادرید میزبان تیم رئال خواهد بود.

به گزارش ایلنا، سال گذشته در این زمان، اتلتیکومادرید با دو امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونا و رئال مادرید در صدر جدول قرار داشت و پس از کسب یک امتیاز مقابل رئال، قبل از سه بازی باقیمانده قهرمانی را تضمین کرد.

با این حال، شاگردان دیگو سیمئونه اکنون با 20 امتیاز کمتر از لوس بلانکوس فاصله دارند و برای راهیابی به لیگ قهرمانان هنوز کار دارند.

روخی بلانکو در 4 بازی اخیر خود 8 امتیاز از دست داده و در دو بازی اخیر خارج از خانه خود شکست خورده است، از جمله شکست 2-0 هفته گذشته مقابل اتلتیک بیلبائو.

اتلتیکو در حال حاضر با سه امتیاز اختلاف نسبت به رئال بتیس رده پنجمی در رده چهارم جدول قرار دارد، اما با توجه به دیدارهای چالش برانگیز مقابل رئال مادرید، سویا و رئال سوسیداد که هنوز در راه است، تیم سیمئونه برای ماندن باید در میان چهار تیم بسیار باید محتاط باشد.

پیش از دربی یکشنبه، اتلتیکو نتوانسته در هیچ یک از 12 دیدار داخلی قبلی خود مقابل رئال پیروز شود، که آخرین پیروزی به فوریه 2016 بازمی‌گردد، زمانی که آنها 1-0 در سانتیاگو برنابئو پیروز شدند.

رئال مادرید روز چهارشنبه یکی دیگر از شب‌های اروپایی به یاد ماندنی را سپری کرد، یک پیروزی تاریخی را رقم زد و منچسترسیتی را در مجموع 6-5 شکست داد و به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.

لوس بلانکوس یک گل عقب بود و در مجموع با نتیجه 5-3 شکست خورده بود اما یک گل تساوی دراماتیک از رودریگو تعویضی باعث شد تا بازی به وقت اضافه کشیده شود، قبل از اینکه کریم بنزما از روی نقطه پنالتی گلزنی کند و تیمش را به فینال پاریس برای رویارویی با لیورپول راهی کند.

تنها چهار روز قبل، کارلو آنچلوتی و شاگردانش با پیروزی 4-0 مقابل اسپانیول، قهرمان لالیگا شدند. سرمربی ایتالیایی اکنون به اولین مربی تبدیل شده است که در هر یک از به اصطلاح لیگ های برتر اروپا (لالیگا، لیگ برتر، سری آ، بوندسلیگا و لیگ فرانسه) عنوان قهرمانی داخلی را کسب کرده است.

رئال اساساً در چهار بازی پایانی خود در لیگ نمایشی بازی می‌کند اما مطمئناً برای دربی یکشنبه مادرید آماده خواهند شد زیرا آنها تلاش می کنند تا یکی از رقبای خود را شکست دهند و امیدهای آنها برای ایستادن بین چهار تیم برتر را کاهش دهند.

لوس بلانکوس که مدعی پیروزی 2 بر صفر خانگی مقابل اتلتیکو در بازی رفت شد، بهترین رکورد خارج از خانه را در این فصل تا کنون در این بخش به ثبت رسانده است: 13 پیروزی و 2 تساوی از 17 بازی خود در خارج از خانه! آنها همچنین در چهار دیدار قبلی خود در واندا متروپولیتانو شکست نخورده اند و سه تساوی و یک پیروزی کسب کرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز