خبرگزاری کار ایران

لیگ اروپا

رنجرز و آینتراخت فرانکفورت فینالیست شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۸۳۷

تیم‌های فوتبال گلاسکو رنجرز و آینتراخت فرانکفورت توانستند با غلبه بر حریفان خود به فینال لیگ اروپا راه پیدا کنند.

به گزارش ایلنا، تیم‌های فوتبال گلاسکو رنجرز و آینتراخت فرانکفورت توانستند با غلبه بر حریفان خود به فینال لیگ اروپا راه پیدا کنند.

این در حالی است که فرانکفورت در 6 میزبانی گذشته خود از تیم‌های انگلیسی تنها یک شکست را متحمل شده بود. وستهام هم پیش از این در دیدارهای خارج از خانه‌اش برابر تیم‌های آلمانی پیروز نشده بود.

در دیگر دیدار این مرحله تیم‌های لایپزیک و گلاسکو رنجرز به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 3 بر یک به سود گلاسکو رنجرز تمام شد. لایپزیک موفق شد در بازی رفت یک بر صفر به پیروزی دست پیدا کند.

به این ترتیب تیم فوتبال گلاسکو رنجرز توانست در مجموع با نتیجه 3 بر 2 از سد حریف خود عبور کند و به فینال صعود کند.

این در حالی است که رنجرز تنها در 4 دیدار از 20 بازی قبلی خانگی‌اش برابر تیم های آلمانی شکست خورده بود. لایپزیک هم در تنها دیدار خارج از خانه‌اش برابر تیم‌های اسکاتلندی شکست خورده بود.

فینال لیگ اروپا روز چهارشنبه، 28 اردیبهشت ماه بین تیم‌های  گلاسکو رنجرز و آینتراخت فرانکفورت در سویای اسپانیا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز