خبرگزاری کار ایران

جنجالی ترین اظهارات ایجنت معروف

رایولا، مردی که هرگز جلوی زبانش را نگرفت!

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۶۸۸

​مینو رایولا یک شخصیت نابغه و البته قابل تشخیص بود.

به گزارش ایلنا، این فوق ایجنت که روز شنبه در سن 54 سالگی درگذشت، هرگز زبانش را گاز نگرفت و پشت چند نقل قولی بود که در دنیای فوتبال به خوبی به یادگار مانده است. او که مردی با شخصیت بود، هرگز از رویارویی دیالکتیکی ابایی نداشت.

دوئل های رایولا با گواردیولا

رابطه بین مینو رایولا و پپ گواردیولا از زمانی که زلاتان ابراهیموویچ با مربی کاتالانی در آن زمان بارسلونا را ترک کرد، تیره شد. رایولا به میرور گفت: پپ، یک مربی فوق العاده است. به عنوان یک فرد، او یک صفر مطلق است. او یک ترسو است، یک سگ!"

رایولا در صحبت دیگری گفت: "[یوهان] کرایف و گواردیولا باید با هم به یک بیمارستان روانی بروند، ساکت شوند و بنشینند و کارت بازی کنند."

رایولا در مورد بالوتلی

ماریو بالوتلی یکی از بازیکنانی بود که او وکالتش را برعهده داشت. مهاجم ایتالیایی که همیشه در کانون جنجال های دائمی است، نمی‌توانست به رایولا چیزی بگوید. رایولا در مورد او گفته بود: "من راه حل را دارم: زبان او را می برم!"

رایولا درباره کلوپ

یورگن کلوپ به دلیل رفتارش با بالوتلی در دوران حضورش در لیورپول، یک دارت لفظی دیگر از مینو رایولا دریافت کرد. رایولا توضیح داد: «در پایان روز، مسئولان لیورپول اعتراف کردند که رفتار کلوپ ناعادلانه بوده است. من قصد ندارم او را به عنوان یک مربی قضاوت کنم، اگرچه برای من او یک تاکتیکیست بزرگ است، اما فکر نمی کنم او متوجه شده باشد که ما در مورد یک شخص صحبت می کنیم. ماریو مثال زدنی بود؛ او هرگز وقتی مجبور بود به تنهایی تمرین کند شکایت نمی کرد. ناگفته نماند که کلوپ بی انصاف بود: او یک تکه افتضاح بود."

رایولا در مورد بارسلونا

بارسلونا همچنین هدف طعنه های او درباره وضعیت ابراهیموویچ در دوران حضورش در این باشگاه بود. سوپر ایجنت گفت: "من برای باشگاهی که به یکی از بازیکنانم احترام نمی گذارد، احترام نمی گذارم."

رایولا درمورد تیم ملی ایتالیا

او در برخی مواقع به آتزوری ها نیز رحم نکرد. اشتیاق رایولا به تیم ملی کشورش برای او بیش از حد بود. رایولا گفت: "ما یک تیم ایتالیایی داریم که منزجر کننده، بسیار ضعیف است که نمی داند چه کاری باید انجام دهد."

رایولا در مورد فیفا

رایولا در مورد نهاد اول رشته فوتبال گفته بود: "این مانند یک دیکتاتور کمونیست است که به مردم می گوید همیشه چه کار کنند. مردم قبلاً متوجه شده اند که فیفا چیست. مخالفان شفاف هستند. ما با اتحادیه سوئیس کار می کنیم زیرا می خواهیم از اینجا، از سوئیس، جایی که فیفا است، با آن مبارزه کنیم."

رایولا در مورد ابراهیموویچ و دوناروما

با این حال، او فقط در حال جنگ لفظی نبود زیرا رایولا ترسی از ستایش و تعریف نداشت، مانند عبارتی که در مورد زلاتان گفت. رایولا گفت: «ابراهیموویچ مانند جوکوندا [نقاشی لئوناردو داوینچی در مونالیزا] است. 

همین اتفاق در مورد یکی دیگر از بازیکنانی که او نماینده آن بود، جیانلوئیجی دوناروما نیز افتاد. او درباره دروازه بان ایتالیایی با اشاره به کار این نقاش و مجسمه ساز گفت که "مثل یک اثر از مودیلیانی زیباست".

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز