خبرگزاری کار ایران

فوت رایولا تکذیب شد: او "در وضعیت بدی" قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۳۴۰

گزارش ها در ایتالیا روز پنجشنبه حاکی از آن است که او در سن 54 سالگی درگذشته اما او در وضعیت بدی قرار دارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از اکسپرس، آژانس مینو رایولا آب سردی را بر روی گزارش‌ها مبنی بر فوت این ابر ایجنت فوتبال در سن 54 سالگی ریخته است. 

دست راست او، خوزه فورتس رودریگز، تأیید کرده که در حالی که در شرایط بدی در بیمارستان به سر می‌برد، رایولا هنوز زنده است.

روز پنجشنبه، گزارش های ایتالیایی ادعا کردند که رایولا، که نماینده زلاتان ابراهیموویچ نیز هست، پس از یک بیماری درگذشته است.

در ژانویه، حساب رسمی وی در توییتر تأیید کرد که او پس از بستری شدن در بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفته، اگرچه ماهیت عمل فاش نشد.

در توییتی آمده بود: "مینو رایولا تحت معاینات پزشکی معمولی است که نیاز به بیهوشی دارد. همه چیز برنامه ریزی شده و هیچ عمل جراحی اضطراری انجام نشد."

اما خبر درگذشت نابهنگام او دنیای فوتبال را با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات شوکه کرد، جایی که او سال ها به عنوان یکی از عوامل برجسته این ورزش پیشرفت کرده است.

 هالند، پوگبا و زلاتان ابراهیموویچ برجسته ترین مشتریان رایولا بودند و او در بسیاری از نقل و انتقالات پرفروش این سه نفر نقش محوری داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز