خبرگزاری کار ایران

تصمیم بزرگ هالند: پرستیژ یا پول؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۸۷۰۴

تیم های مختلفی به جذب پدیده تیم دورتموند آلمان علاقه مند هستند.

به گزارش ایلنا، زمانی که ارلینگ هالند در ژانویه 2019 به بوروسیا دورتموند پیوست، او و ایجنتش مینو رایولا می دانستند که این بازیکن دو سال بعد به دنبال مقصد دیگری خواهد بود.

مهاجم نروژی در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین بازیکنان فوتبال است و چندین غول اروپایی او را از زمان حضورش در سالزبورگ در رادار خود قرار داده اند.

مارکا در گذشته گزارش داده بود که هالند پس از دو سال حضور در دورتموند می تواند شانس خود را در جای دیگری امتحان کند و رایولا تأیید کرد که امسال، این آخرین فصل او در بوندسلیگاست.

همانطور که ایجنت معروف فاش کرده، رئال مادرید، منچسترسیتی، بارسلونا و بایرن مونیخ در حال حاضر متقاضیان احتمالی امضای قرارداد بزرگ با هالند هستند. چلسی و پاری سن ژرمن ممکن است علاقه مند به جذب بازیکن نروژی باشند، اما رایولا هیچ یک از این دو باشگاه را در لیست نامزدهای احتمالی برای جذب مشتری خود قرار نداد.

رئال مادرید علیرغم آگاهی از تاثیری که خرید بالقوه هالند می‌تواند داشته باشد، حاضر نیست مبلغ هنگفتی را برای دستمزد این بازیکن خرج کند، در حالی که حتی دورتموند نیز در نظر دارد برای متقاعد کردن بازیکن برای تمدید قراردادش، دستمزد را با نرخ قابل توجهی افزایش دهد.

هالند در فصل جاری در تمامی رقابت‌ها در 13 بازی 17 گل برای دورتموند به ثمر رسانده است و میانگین بیش از یک گل در هر بازی در بوندسلیگا دارد. رایولا تصریح کرد که دورتموند یک پله برای انتقال احتمالی به یک قدرت اروپایی است. رایولا اخیرا به Sport1 گفت: ما دو سال است که فکر می کنیم. ما ایده های روشنی داریم که هالند باید به کجا برود."

چندین گزینه برای هالند

رایولا و پدر هالند وظیفه تصمیم گیری برای آینده او را برعهده دارند و این دو نفر با تیم‌های مختلفی ملاقات کرده‌اند، اما آنها می‌دانند که باشگاه‌های زیادی وجود ندارند که بتوانند مبلغ تقریبی 400 میلیون یورو را برای انتقال و دستمزد یک بازیکن برای قرارداد پنج ساله هزینه کنند. لحظه تصمیم بزرگ هالند فرا رسیده و انتظار می رود بازیکن نروژی بین پول و یک پروژه ورزشی تصمیم بگیرد که لزوماً با هم در یک سو قرار ندارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز