خبرگزاری کار ایران

اتلتیکومادرید برای رئال مادرید تونل افتخار نمی‌زند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۵۹۷

​اگر باشگاه خلاف این را به آنها بگوید، این کار را انجام می دهند، اما آنها توجه دارند که چنین کاری ارزش خود را از دست داده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از مارکا، با کسب سی و پنجمین قهرمانی رئال مادرید در لیگ، همه نگاه‌ها به دربی یکشنبه آینده مادرید در ورزشگاه واندا متروپولیتانو است. حتی قبل از اینکه لوس بلانکوس موفقیت شایسته خود را جشن بگیرد قبلاً صحبت هایی درمورد تونل افتخار وجود داشت که اتلتیکو مادرید باید برای شاگردان کارلو آنچلوتی ایجاد کنند.

اگرچه اتلتیکو منتظر بود تا بداند در آستانه دربی چه اتفاقی خواهد افتاد، واقعیت این است که بسیاری از چیزها باید تغییر کند تا لوس روخی بلانکو با تشکیل تونل افتخار قبل از شروع بازی از رقبای خود استقبال کند.

اتلتیکومادرید دلایل متعددی برای اجتناب از ژستی دارد که به جای احترام به کسانی که آن را انجام می دهند، به تحقیر تیم خود تبدیل شده است. به همین دلیل است که تقریباً کل تیم اتلتیکو با این ایده مخالف است.

خوزه ماریا خیمنز در پایان باخت 2-0 اتلتیکو در خارج از خانه مقابل اتلتیک بیلبائو گفت: "یک تونل افتخار برای رئال مادرید؟ ما به آنها تبریک می‌گوییم، اما برای هواداران خود احترام زیادی قائل هستیم."

یان اوبلاک هم گفت: "به عنوان کاپیتان من یکی از کسانی هستم که دوست ندارم گارد افتخار را انجام بدهم یا دریافت کنم اما باشگاه تصمیم خواهد گرفت و ما هر کاری که لازم باشد انجام خواهیم داد."

بازیکنان اتلتیکو از تصمیم باشگاه در این مورد تبعیت خواهند کرد اما در دفاتر متروپولیتانو به خوبی می‌دانند که بخش بزرگی از هواداران با اشاره به همسایگان خود در مناسبت مهمی مانند دربی مادرید، با این کار مخالف هستند. در حال حاضر اتلتیکو قصد ندارد برای رئال مادرید گارد افتخار ایجاد کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز