خبرگزاری کار ایران

استقلال نباید به جدول نگاه کند

مرفاوی: تیم ملی با کمی برنامه‌ریزی به دور بعدی صعود می کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۷۷۳

مرفاوی در خصوص اینکه تیم ملی شانس صعود به دور دوم را دارد یا خیر گفت: همه چیز بستگی به خودمان دارد

صمد مرفاوی پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص دیدار این تیم مقابل سپاهان اظهار داشت: استقلال مقابل سپاهان یک بازی سخت و به نوعی فینال گونه را در پیش دارد این بازی شش امتیازی است و استقلال برای رسیدن به عنوان قهرمانی باید در این دیدار به موفقیت برسد.

وی ادامه داد: سپاهان از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده اما آنها بسیار خطرناک هستند بخصوص در خط حمله. به نظرم استقلال نباید به جدول نگاه کند و باید با آرامش در این مسابقه ظاهر شود.

مرفاوی در خصوص اینکه استقلال چقدر شانس قهرمانی در لیگ دارد تصریح کرد: اگر استقلالی‌ها سپاهان را ببرند 80 درصد راه قهرمانی را طی کرده‌اند و باید در دیدارهای بعد از این مسابقه با تمرکز کامل به میدان بروند.

سرمربی سابق استقلال در خصوص اینکه استقلال در این بازی داسیلوا مدافع خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد خاطرنشان کرد: داسیلوا مدافعی است که در این چند بازی اخیر نشان داده که بازیکن باکیفیتی است. استقلال آنقدر بازیکن خوب و باکیفیت داردکه نبود یک بازیکن به چشم نیاید.

وی در خصوص قرعه ایران در جام جهانی 2022 قطر بیان داشت:  ایران در گروه نسبتا خوبی قرار دارد و می‌تواند با کمی برنامه‌ریزی به دور بعدی صعود کند. امیدوارم تیم ملی با تیم‌های خوب و باکیفیتی بازی دوستانه انجام دهد و نقاط ضعف و قوتش مشخص شود.

مرفاوی در پایان در خصوص اینکه تیم ملی شانس صعود به دور دوم را دارد یا خیر گفت: همه چیز بستگی به خودمان دارد اگر برنامه‌ریزی مناسبی انجام دهیم به مرحله دوم صعود می‌کنیم البته که با این پتانسیل و تجربه لژیونرهایمان در خارج از کشور این امر دور از دسترس نخواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز