خبرگزاری کار ایران

عبدالوند: حتی پدر و مادرم نمی‌توانند بازی‌ام را ببینند/ اسپانسر بسکتبال بانوان مشکلات زیادی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۲۴۴

بازیکن تیم ملی بسکتبال بانوان ایران گفت: حتی پدر و مادرم نمی‌توانند بازی مرا ببینند که این موضوع واقعاً خیلی تلخ است.

شادی عبدالوند در گفتگو با ایلنا در خصوص قهرمانی شیمیدر در لیگ برتر بسکتبال بانوان، اظهار داشت: تمسال شیمیدر تیم پرمهره‌ای بود که ملی‌پوشان نسبتاً زیادی داشت. به همین خاطر بازی‌ها نسبتاً برای تیم ما سبک بود و تیم یکدستی داشتیم. بعضی تیم‌ها مانند گروه بهمن رقبای خوبی بودن.

وی افزود: در نیمه نهایی شبیه تیم‌های دیگر بودیم. چرا که چند بازیکن مصدوم داشتیم. یکی از بازیکنان خارجی تیم ما مصدوم شد و عملاً نتوانستیم از او استفاده کنیم. 

بازیکن تیم بسکتبال شیمیدر در پاسخ به این سوال که آیا تقابل با شوماری هریس و تیم بهمن در فینال سخت بود، تصریح کرد: سخت نبود، اما هریس بازیکن خوبی است. هر تیمی برای خوب بازی کردن به ابزار خوب نیاز دارد. به نظرم فینال جذابی داشتیم، اما با فاصله توانستیم گروه بهمن را شکست بدهیم. بهمن هم چند بازیکن ملی پوش دارد.

وی درباره اینکه آیا موافق تقسیم بازیکنان ملی‌پوش بسکتبال بانوان در تیم‌های مختلف و بالا بردن سطح رقابت است، تصریح کرد: موافق این قضیه هستیم هستم. حتی تیمی که بازیکن خارجی جذب میکند باید از سهمیه بازیکنان ملی پوش آن کم شود. اما در این موضوع یک نکته وجود دارد؛ ما کلاً 12 ملی پوش داریم که از این تعداد 4 یا 5 بازیکن فیکس هستند. طبیعتاً شانس آنها برای دریافت قرارداد بالاتر و تیم بهتر بالاتر است. اما بقیه بازیکنان باید به تیم‌هایی بروند که اسپانسر قوی ندارند. بازیکنی که زحمات زیادی کشیده و به تیم ملی رسیده، آیا توقع زیادی است که قراردادش را دریافت کند؟ ما در بحث اسپانسر بسکتبال بانوان مشکل زیادی داریم.

عبدالوند با اشاره به کیفیت پایین لیگ برتر بسکتبال بانوان، گفت: نمی‌دانم چرا اینقدر بین بسکتبال آقایان و بانوان فرق می‌گذارند؟ چرا فقط آقایان می‌توانند در سالن آزادی مسابقات‌شان را برگزار کنند؟ بازیهای بسکتبال این فصل بانوان دائما در سالن‌های مختلف و غیر استاندارد برگزار شد. چرا ما باید مسافت خیلی زیادی را تا خارج شهر طی کنیم  آن هم بدون پخش زنده مناسب! که یک بازی برگزار کنیم؟  در کنار کیفیت سالن، حتی کیفیت توپ مسابقات هم مشکل داشت. 

عبدالوند: حتی پدر و مادرم نمی‌توانند بازی‌ام را ببینند/ اسپانسر بسکتبال بانوان مشکلات زیادی دارد

بازیکن بسکتبال شیمیدر قم، با اشاره به عدم پوشش رسانه ای بازی‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان و کاهش رغیب اسپانسرها، اظهار داشت: ما با پوشش تایید شده فدراسیون در مسابقات حاضر می‌شویم. با همین پوشش هم راهی مسابقات جهانی می‌شویم. نمی‌دانم چرا بازی ما پخش زنده ندارد؟ توقع ندارم بازی ما همین اول کار از شبکه ورزش یا پرببینده پخش شود. اما باید از یک‌جایی این کار شروع شود. اینطور اسپانسرهای بیشتری جذب لیگ برتر بسکتبال بانوان می‌شوند. حتی پدر و مادرم نمی‌توانند بازی مرا ببینند. این موضوع خیلی تلخ است.

بازیکن ملی پوش بسکتبال بانوان در پاسخ به این سوال که آیا بعضی بازیکنان با پارتی بازی به تیم ملی دعوت می‌شوند، تصریح کرد: هر کسی مربی تیم ملی باشد و حتی اگر بهترین مربی هم باشد، یکسرات نظرات شخصی دارد. مربیگری و انتخاب بازیکنان انتخاب شخصی و سلیقه‌ای است. هر کس می‌تواند بازیکن مدنظر خودش را انتخاب کند. ممکن است من مربی تیم ملی باشم بعضی بازیکنان را انتخاب نکنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز