خبرگزاری کار ایران

رقابت‌های سطح ب کاپ آسیا ۲۰۲۱

نمایش تحسین برانگیز “بانوان ایران” در گام نخست

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۸۱۹

تیم ملی بسکتبال بانوان ایران در اولین دیدار خود از رقابت‌های سطح ب کاپ آسیا ۲۰۲۱ که به میزبانی اردن در حال برگزاری است، به مصاف تیم لبنان رفت و در نهایت این دیدار با نتیجه ۶۶ بر ۶۴ به سود لبنان به پایان رسید.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، این دیدار بسیار نزدیک، بعد از ظهر امروز یکشنبه ۱۶ آبان ماه ساعت ۱۷:۳۰ (به وقت تهران) برگزار شد. بانوان ایران با ترکیب معصومه اسماعیل‌زاده، ادنا عیسائیان، دلارام وکیلی، شادی عبدالوند و آناهیس خداوردیان این بازی را آغاز کردند.

ملی‌پوشان ایران در کوارتر اول را با نتیجه ۲۱ و ۲۱ به پایان رساندند و پس از آن در کوارتر دوم با نتیجه ۱۹ بر ۱۶ به سود ایران به پایان رسید. کوارتر سوم این دیدار با نتیجه ۱۴ بر ۱۱ به نفع تیم لبنان شد و در نهایت تیم ملی ایران این دیدار را با نتیجه ۶۶ بر ۶۴ واگذار کرد.

ادنا عیسائیان با کارایی ۱۹، دلارام وکیلی با کارایی ۱۸ و معصومه اسماعیل‌زاده با کارایی ۱۲، موثرترین بازیکنان ایران در این دیدار مقابل لبنان بودند.

شایان ذکر است، تیم ملی بانوان ایران در دومین دیدار خود از رقابت‌های سطح ب کاپ آسیا 2021 اردن، روز دوشنبه 17 آبان ماه ساعت 17:30 (به وقت تهران) به مصاف تیم سوریه خواهد رفت.

شش تیم در مسابقات دسته ب آسیا به میزبانی (امان) اردن رقابت می‌کنند. این شش تیم براساس رنکینگ جهانی به دو گروه تقسیم شده‌اند.

ایران، لبنان و سوریه در گروه A و تیم‌های اندونزی، اردن و قزاقستان در گروه B قرار دارند. قهرمان این دوره از رقابت‌ها به دسته A کاپ آسیا صعود خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز