خبرگزاری کار ایران

غبیشاوی در گفتگو با ایلنا:

شهاب گردان تاثیر بسزایی در صعود فولاد داشت/ با حذف استقلال و پرسپولیس باید از حیثیت فوتبال ایران دفاع می کردیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۰۳۱

مربی دروازه‌بانان فولاد معتقد است جاه طلبی های این تیم در لیگ قهرمانان آسیا ادامه دارد.

نادر غبیشاوی مربی دروازه‌بانان فولاد خوزستان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص صعود این تیم به عنوان صدرنشین به دور بعدی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: خدا را شکر با تلاش کادر فنی و بازیکنان و حمایت مدیریت باشگاه توانستیم از گروه سختی که داشتیم صعود کنیم؛ بازیکنان زحمت زیادی کشیدند و تمرکز کردند تا بتواند صعود کنند که این اتفاق با اقتدار رخ داد و من این مهم را به مردم ایران علی الخصوص خوزستانی ها تبریک می‌گویم.

وی در مورد عملکرد شهاب گردان در این رقابت‌ها اظهار داشت: شهاب گردان در این رقابت ها عملکرد خوبی داشت  و تاثیر بسزایی در صعود ما داشت. او با ۴ کلین شیت توانایی های خود را به رخ کشید و با کمک خط دفاعی توانست در صعود تیم کاملا اثر گذار باشد تا بهترین خط دفاعی را داشته باشیم. خدا را شکر احسان مرادیان و علی غلام زاده نیز کیفیت خوبی داشتند که همین موضوع باعث میشد تا گردان با انگیزه بیشتری تمرین کند و کیفیت خوبی را از خود ارائه دهد.

مربی دروازه‌بانان فولاد در خصوص اینکه فولاد حالا تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود گفت: به عنوان یک خوزستانی از صعود فولاد خوشحال هستم چرا که با توجه به محرومیت استقلال و پرسپولیس ما و سپاهان نماینده ایران در این رقابت ها بودیم و ما باید جوری نتیجه می‌گرفتیم تا به آسیا ثابت کنیم در حق فوتبال ما اجحاف شده است. خدا را شکر توانستیم با صعود خود از حیثیت فوتبال ایران دفاع کنیم و این برای فوتبال خوزستان مایه افتخار است و امیدوار هستم با حضور تماشاگران در آینده و با حمایت آنها بتوانیم نتایج بهتری بگیریم.

غبیشاوی در پایان در مورد اینکه آیا فولاد به فکر صعود به مراحل بعدی لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود گفت: خوشبختانه با شناختی که همه از آقای نکونام و کادرفنی دارند، می دانند ما همیشه سخت کوش بودیم و برای کسب موفقیت همیشه تشنه بودیم و برای به دست آوردن افتخارات در تلاش هستیم. مطمئنا این پایان کار فولاد نیست و ما به جاه طلبی خود در لیگ قهرمانان آسیا ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز