خبرگزاری کار ایران

مسابقات پان امریکن آمریکا؛

ترکیب تیم ملی کشتی آزاد آمریکا برای مسابقات پان‌امریکن اعلام شد/ حریف یزدانی به میدان نمی‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۷۷۲

ترکیب کشتی آزاد آمریکا برای مسابقات پان‌امریکن اعلام شد که جردن باروز در وزنی جدید به میدان خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، با نزدیک شدن به رقابت‌های پان امریکن ترکیب تیم ملی این کشور با حضور 12 ملی پوش آزادکار اعلام شد و در وزن 86 کیلیوگرم اینبار زاهد والنسیا به میدان خواهد رفت. رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی آمریکا در روزهای پانزدهم تا هجدهم اردیبهشت سال جاری به میزبانی مکزیک برگزار می‌شود که 285 کشتی‌گیر از 20 کشور در این مسابقات حضور خواهند داشت. در ترکیب تیم ملی آمریکا نیز کایل داک و کایل اسنایدر 2 عنوان دار دوره قبل این بازی‌های هستند که امسال هم روی تشک می‌روند.

 کشتی‌گیر اهل آمریکا است که در وزن‌های ۷۴ و ۷۹ ک‌گ کشتی آزاد و کشتی فولک رقابت می‌کند. دیک سه دورهٔ پیاپی قهرمان کشتی جهان در سال‌های ۲۰۱۸، ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱ شده و همچنین دارندهٔ مدال برنز المپیک ۲۰۲۰ توکیو است. او در کشتی دانشگاهی هم از سوی دانشگاه کرنل چهار بار پیاپی قهرمان ان‌سی‌ای‌ای بخش یکم آمریکا است.

ترکیب تیم  ملی کشتی آزاد آمریکا برای مسابقات پان‌امریکن اعلام شد/ حریف یزدانی به میدان نمی‌رود

کایل دارنده مدال برنز المپیک توکیو قرار است برای اولین بار پس از کسب سومین قهرمانی متوالی خود در جهان، به میادین بازگردد. او در وزن 74 کیلوگرم شرکت خواهد کرد. اسنایدر دارنده 7 مدال جهان و المپیک در این فصل برای سومین بار روی تشک خواهد رفت. او سال را با یک طلا در جام یاریگین آغاز کرد و در 97 کیلوگرم کشتی خواهد گرفت.

ترکیب تیم  ملی کشتی آزاد آمریکا برای مسابقات پان‌امریکن اعلام شد/ حریف یزدانی به میدان نمی‌رود

از دیگر کشتی‌گیران مطرح آمریکا که در این مسابقات شرکت می‌کنند می‌توان به جردن جیدن کاکس، باروز و توماس گیلمان اشاره کرد. رقابت باروز و کاکس در اوزان غیر المپیکی است. 

دیوید تیلور رقیب سر سخت قهرمان 7 مدال المپیک و جهان کشورمان(حسن یزدانی) غایب این رقابت ها خواهد بود و نام عنوان دار  هم وزن دیگر  زاهد والنسیا به جای او در ترکیب تیم ملی کشور آمریکا به چشم می‌خورد.

*ترکیب کشتی آزاد آمریکا در این مسابقات به شرح زیر است:

57 کیلوگرم: توماس گیلمان و جاشوا رودریگز

61 کیلوگرم: دیتون فیکس و زاچاری ایسپوسیتو

65 کیلوگرم: جوزف مک‌کنا

70 کیلوگرم: زین آلن زیدرفورد

74 کیلوگرم‌: کایل داک

79 کیلوگرم: جردن باروز

86 کیلوگرم: زاهد والنسیا

92 کیلوگرم: جیدن کاکس

97 کیلوگرم: کایل اسنایدر

125 کیلوگرم: نیکلاس جیویازدوفسکی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز