خبرگزاری کار ایران

ترکیب نهایی تیم ملی آمریکا مقابل ایران اعلام شد/ یزدانی و زاهد مقابل هم قرار می‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۳۷۰

ترکیب تیم ملی کشتی آزاد آمریکا برای مبارزه دوستانه با ایران اعلام شد و دیوید تیلور غایب این رقابت ها خواهد بود .

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دیدار دوستانه کشتی آزاد ایران و آمریکا در تگزاس که از 23 بهمن آغاز می‌شود. فدراسیون کشتی آمریکا اسامی کشتی‌گیران آزاد این کشور را برای این دیدار دوستانه مقابل ایران اعلام کرد.

طبق این لیست نام جردن باروز و کایل اسنایدر 2 مدال آور المپیکی و جیدن کاکس و توماس گیلمان قهرمانان جهان در این لیست وجود دارد. کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد آمریکا جوردن باروز قهرمان المپیک لندن است که به مدت سه سال (در ۲۰۱۱، ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳) در تمام ۷۰ مسابقه‌ای که در سطح جهان شرکت کرد، شکست‌ناپذیر بود و دو مدال طلای قهرمانی جهان ۲۰۱۱ استانبول و ۲۰۱۳ بوداپست، و مدال طلای المپیک ۲۰۱۲ لندن را به طور پیاپی کسب کرد. او دارندهٔ دو قهرمانی کشور در مسابقات ان‌سی‌ای‌ای بخش یکم آمریکا و همچنین برندهٔ جایزهٔ دن هاج (Dan Hodge Trophy) به عنوان برجسته‌ترین کشتی‌گیر کالج است.

کایل اسنایدر دارنده عنوان قهرمانی المپیک 2016 ریو و دارای 2 قهرمانی جهان در این مسابقه در وزن 97 کیلوگرم کشتی می‌گیرد. اسنایدر جوان‌ترین کشتی‌گیر آمریکایی است که در سال 2015 به مقام قهرمانی جهان دست پیدا کرد.

در ترکیب تیم ملی کشتی آزاد کشورمان و در وزن 86 کیلوگرم حسن یزدانی دارنده 7 مدال طلا جهان و المپیک حضور دارد و زاهید والنسیا برای تیم آمریکا انتخاب شده و بر این اساس با غیبت دیوید تیلور، شاهد رقابت تیلور و یزدانی نخواهیم بود.

بر این اساس اسامی کشتی‌گیران آمریکایی به شرح زیر است:

توماس گیلمان وزن 57

دیتون فیکس در وزن 61

ییانی دیاکومیهالیس در وزن 65

جیمز گرین در وزن 70

جیسون نولف در وزن 74

جردن باروز در وزن 79

زاهید والنسیا در وزن 86

جیدن کاکس در وزن 92

کایل اسنایدر در وزن 97

گفتنی است نام کشتی‌گیر 125 کیلوکرم آمریکا در این لیست اعلام نشده است و باید دید رقیب امیرحسین زارع در این مبارزه چه کسی خواهد بود.

بلیت فروشی این مسابقات انجام شده که قیمت تماشای این مسابقات 15 دلار است. این مبارزه در گلوب لایف در آرلینگتون تگزاس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز