خبرگزاری کار ایران

گابریل ژسوس: نمی‌توانید جلوی کامبک رئال مادرید را بگیرید

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۱۸۳

بازیکن برزیلی تیم منچسترسیتی پیش از دیدار با رئال مادرید با نشریه مارکا گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا، منچسترسیتی برای بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب در ورزشگاه اتحاد پذیرای رئال مادرید است.

گابریل ژسوس به عنوان یکی از بازیکنانی که به دنبال تاثیرگذاری تعیین کننده در ترکیب منچسترسیتی است، پیش از بازی رفت با مارکا به گفتگو نشست.

چگونه می توانید تیم رئال مادرید را که مقابل پاری سن ژرمن و چلسی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو کامبک زدند، متوقف کنید؟

شما نمی توانید آنها را متوقف کنید. رئال مادرید، نه تنها باشگاه، بلکه تقریباً همه بازیکنانش، تجربه زیادی در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا دارند. و این مهم است، البته ما هم به خودمان ایمان داریم. سال گذشته به فینال رسیدیم و متأسفانه شکست خوردیم، اما به آنجا رسیدیم.

در سال 2020 شما در برنابئو به میدان آمدید، گل زدید و سرخیو راموس هم اخراج شد/

مثل همیشه وقتی در برنابئو مقابل رئال مادرید بازی می کنید، بسیار سخت و پرتنش بود. ما بردیم اما آنها هم می توانستند برنده باشند. خوشحال بودم که به تیمم کمک می‌کردم اما حالا با سایر بازیکنان فرق خواهد کرد. وینیسیوس جونیور بازی خواهد کرد که در آن زمان بازی می کرد اما اکنون بسیار بالغ‌تر شده است. او همان بازیکن است اما اکنون بالغ تر است. من از طرفداران بزرگ او هستم، امیدوارم او بتواند در آینده بهتر و بهتر شود. برای او آرزوی موفقیت می کنم، اما نه در برابر من!

وقتی وینیسیوس حجم انتقاد زیادی داشت چه فکر می کردید؟

سخت است زیرا به عنوان یک بازیکن جوان به باشگاهی با اندازه رئال مادرید می‌رسی، بازی می‌کنی، فرصت‌هایی داری و به دلیل کمبود تجربه و بلوغ خوب پیش نمی‌رود. انتقاد می آید و می رود. من برای او خوشحالم، به دلیل کیفیتی که دارد. همه می دانستند که او به این خوبی است. فوتبال همینطور است؛ بالا و پایین دارد. امیدوارم او این سطح را حفظ کند تا در فوتبالش خوشحال باشد.

رابطه شما با دیگر بازیکنان برزیلی رئال مادرید چگونه است؟

من با همه آنها رابطه خوبی دارم. من از همه آنها حمایت می کنم. ما به‌عنوان بازیکن برزیلی این‌طور هستیم، کمتر وقتی با هم بازی می‌کنیم، چون فرق می‌کند و هرکس باید از چیزی که مال خودش است دفاع کند. من آنها را خیلی دوست دارم. من زیاد با مارسلو در تماس نیستم، زیرا آخرین باری که با او صحبت کردم در تیم ملی بود. با بقیه کار می کنم چون آنها برای برزیل بازی می کنند و ما همدیگر را آنجا می بینیم.

گفته می شود که آرسنال و بارسلونا علاقه مند به جذب تو در سیتی هستند، تنها کاری که باید انجام دهید این است که لیگ قهرمانان را بالا ببرید و قرارداد شما در سال 2023 به پایان برسد. آیا این پایان یک چرخه قابل قبول خواهد بود؟

همانطور که شما می گویید من پنج سال و اندکی اینجا هستم. وقتی وارد شدم خیلی جوان بودم، فقط 19 سال داشتم و هم باشگاه و هم بازیکنان جام های زیادی کسب کرده اند. ما باید لیگ قهرمانان را ببریم، چرا که سال گذشته بسیار نزدیک بودیم و امسال در نیمه نهایی هستیم. من روی بقیه فصل تمرکز دارم، روی این بازی ها که همه تعیین کننده هستند. سپس خواهیم دید که در مورد تمدید قرارداد یا پایان دادن به یک چرخه چه اتفاقی می افتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز