خبرگزاری کار ایران

لیورپول - اورتون: آخرین دربی مرسی ساید در لیگ برتر انگلیس؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۰۵۸

تیم‌های لیورپول و اورتون در بازی جذاب دربی مرسی ساید از ساعت ۲۰ امشب در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، در حالی که بیشتر تحلیل‌های بعد از بازی حول نمایش افتضاح منچستریونایتد در زمین آنفیلد متمرکز بود، لیورپول برای پیمودن مسیر چهارگانه به وظیفه خود پایبند بود تا تیم رالف رانگنیک را شکست دهد تا موقتاً در صدر جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

محمد صلاح (2)، سادیو مانه و لوئیز دیاز همگی گلزنی کردند و به یکدیگر پاس گل هم دادند در آستانه بازی یکشنبه با چهار امتیاز عقب‌تر از منچسترسیتی وارد دربی شدند.

حتی ذره‌ای از غرور صعود به فینال جام حذفی در لیورپول دیده نمی‌شود، زیرا تیم کلوپ همچنان در تعقیب یک چهارگانه بی‌سابقه است و سرمربی آلمانی احتمالاً در حال برنامه‌ریزی برای اولین بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با ویارئال است.

شرکت در درگیری با زیردریایی زرد پس از 10 بازی بدون شکست قطعا ایده آل خواهد بود و لیورپول در تمام بازی های خود در این ماه دو بار به گل رسیده است - با جمع آوری 17 امتیاز طی شش بازی اخیر.

برتری 4-0 منچستریونایتد همچنین یازدهمین پیروزی متوالی غول های مرسی ساید در لیگ برتر در آنفیلد را رقم زد - که طی این مدت آنها فقط دو گل دریافت کرده اند - و قرمزها از نظر آماری بهترین عملکرد را در خانه بر اساس امتیازات و گل های زده و گل‌های خورده دارند. بنابراین به راحتی می توان فهمید که چرا بسیاری معتقدند دربی یکشنبه یک نتیجه تعیین کننده است.

اورتون در تمام طول فصل زندگی را برای هواداران خود راحت نکرده و این موضوع در دیدار میان هفته لسترسیتی تغییر نکرد، زیرا تافی ها به یک تساوی خیلی دیر دست پیدا کردند.

اورتون با امتناع از شکست از دو بازی اخیر خود در لیگ برتر، چهار امتیاز از دست داده است، پس از اینکه منچستریونایتد را در مرسی ساید نیز شکست داد و با یک امتیاز اختلاف با برنلی در رده هفدهم قرار گرفته است. 

سرنوشت بقای تیم فرانک لمپارد هنوز در دستان آنهاست اما به عنوان بدترین عملکرد خارج از خانه در این فصل لیگ برتر - با شکست 10 بازی از 11 بازی قبلی - شانس آنها برای تولید شوک به لیورپول در آنفیلد واقعا ناچیز است.

پس از آن، اورتون با پیروزی 2-0 فصل گذشته در آنفیلد، تجربه مناسبی در مورد پیروزی‌های آنفیلد دارد اما لیورپول در اوایل این فصل در گودیسون پارک به برتری طوفانی 4-1 رسید. یورگن کلوپ اصرار دارد دربی لیگ برتری مرسی ساید را درحالیکه که تافی ها در ماه آینده اولین سقوط خود را از این رقابت ها تجربه خواهند کرد، نباید به هیچ وجه از دست داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز