خبرگزاری کار ایران

دیدار سنگال و مصر تکرار نمی شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۶۵۲

یک رسانه مصری اعلام کرد فیفا تصمیم به تکرار مسابقه بین تیم های سنگال و مصر ندارد.

به گزارش ایلنا، دیدار بین تیم های مصر و سنگال در مرحله مقدماتی جام جهانی قطر با برتری تیم سنگال در ضربات پنالتی به پایان رسید تا یاران سادیو مانه به این مسابقات راه پیدا کنند.

در ضربات پنالتی طرفداران حاضر در ورزشگاه سنگال برای بازیکنان مصر ایجاد مزاحمت کرده و با لیزر و پرتاب اشیاء سعی بر بهم زدن تمرکز یاران محمد صلاح کردند.

پس از این مسابقه مشخص شد که فدراسیون فوتبال مصر با انتشار اعتراضی کتبی به کمیته انضباطی فیفا خواهان برگزاری مجدد این مسابقه شده است.

بر اساس اعلام رسانه مصری «کورا میکس»، تصمیمات فیفا در خصوص اتفاقات همراه با دیدار مصر و سنگال در پلی آف جام جهانی قطر در قاره آفریقا باید به شرح زیر اعلام شود:

– تصویب نتیجه بازی مصر و سنگال که در پایان آن شیرهای ترنگا به جام جهانی 2022 راه یافتند و رد درخواست مصر برای انجام مجدد بازی برگشت. فدراسیون فوتبال سنگال از 100 تا 200 هزار فرانک سوئیس جریمه شد.

- محرومیت تیم ملی سنگال از حضور هوادارانش در ورزشگاه برای دو بازی متوالی.

- توبیخ نامه ای علیه فدراسیون سنگال به دلیل اتفاقات همراه با بازی برگشت که در ورزشگاه عبدالله واد داکار رخ داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز