خبرگزاری کار ایران

نیمه نهایی کوپا ایتالیا: مچ اندازی اینزاگی و پیولی در دلامادونینا

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۵۱۴

در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا تیم های اینتر و میلان از ساعت 23:30 امشب در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، با توجه به اینکه میلان با حساب تساوی 0-0 ماه گذشته در بازی رفت با 10 برد در 8 مسابقه صدرنشین باقی مانده، تعادل بین قدرت های کسب عنوان قهرمانی به خوبی برقرار است - اگرچه اینتر قبلاً در هفت بار کوپا ایتالیا را بالای سر برده است و روسونری هم پنج مرتبه این جام را به دست آورده است.

نراتزوری پس از پیروزی در مرحله یک چهارم نهایی سال گذشته، تحت هدایت مربی سابق آنتونیو کونته، پیش از سرسخت ترین دشمنان خود، اسکودتو را به دست آوردند و این دو در این دوره برای کسب جوایز اصلی درگیر نبرد هستند.

میلان در آخرین دیدار دو تیم در لیگ برتر بود - برد 2-1 در فوریه، زمانی که اولیویه ژیرو با زدن یک گل دیرهنگام اینتر را شکست داد - و آنها هنوز هم پس از اتفاقات جمعه خوب، با فاصله کم در رده دوم جدول هستند.

اگرچه اینتر در ابتدای بازی در استادیوم آلبرتو پیکو از اسپزیا مراقبت کرد، مارسلو بروزوویچ، سرانجام اولین گل فصل خود را در لیگ به ثمر رساند، اما میلان فوری واکنش نشان داد تا دوباره به صدر برگردد.

تیم سیمونه اینزاگی هنوز یک بازی با همتایان خود که امیدوار به اسکودتو هستند، در دست دارند و با این حال می توانند با یک بازی بهتر از قهرمانی سال گذشته که مدت ها انتظارش را می کشیدند، با ادعای دبل در کسب عنوان لیگ ظاهر شوند.

از آنجایی که قهرمانی در جام حذفی اولویت دارد و پایان دادن به یک طلسم طولانی مدت برای دومین شهر ایتالیا در این رقابت ها در ذهن هر دو باشگاه بسیار مهم خواهد بود. در حالی که اینتر - که در مسابقه بعدی با تیم رم روبرو می شود - بیش از یک دهه است که جام را بالای سر نبرده است، طلسم میلان هم به سال 2003 بازمی گردد.

دربی دلخراش میلان که در ماه مارس برگزار شد، "میهمانان" روز سه شنبه را در یک برتری جزئی قرار می دهد، زیرا آنها به دنبال اولین قهرمانی در کوپا ایتالیا از زمان آندری شوچنکو و ریوالدو هستند.

از آنجایی که نیمه نهایی تنها مرحله رقابت است که در دو بازی برگزار می شود و قانون گل های خارج از خانه تا فصل آینده لغو نمی شود، در صورت تساوی هر گل برای میلان دو برابر حساب می شود.

فاتحان پنج جام تنها دو بار از 19 بازی خانگی اخیر خود در کوپا را باخته اند و اگرچه به عنوان تیم میهمان این هفته در سن سیرو ظاهر می شوند، چنین رکوردی باید تیم استفانو پیولی را که با شکست دادن جنوا و لاتزیو به این مرحله راه یافته است، شجاع کند.

هنوز هم بدون حضور زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سابق اینتر در خط حمله، روسونری اخیراً به تساوی بدون گل پیاپی مقابل بولونیا و تورینو دست یافته اما توانستند در روز جمعه - اگر نه به شکلی خاص متقاعدکننده - از جنوا عبور کنند.

میلان که در آخر هفته با یک سفر سخت به لاتزیو روبرو است، شاید سخت ترین بازی را در بین تمام مدعیان اسکودتو داشته باشد - با پیوستن ناپولی به اینتر در کورس قهرمانی- اما قبل از از سرگیری فعالیت های سری آ در روز یکشنبه، ابتدا باید هدف خود را برای 13 بازی بدون باخت و رسیدن به فینال آینده برنامه ریزی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز