خبرگزاری کار ایران

حواشی حضور شهداب یزد در جام رمضان دوبی

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۶۲۱

شهداب یزد هم که خودش را برای حضور در جام باشگاههای آسیا آماده می کند، در این تورنمنت حاضر شد، اما نقش بستن پرچم امارات روی پیراهن این تیم باعث ایجاد حاشیه های زیادی شد.

به گزارش ایلنا، تورنمنت جام رمضان دوبی به نحوی برگزار شد که شاید برای ایرانی ها خیلی آشنا نباشد. با وجود حضور خیلی از بازیکنان ایرانی در این تورنمنت جالب است بدانید کمتر باشگاهی به جز شهداب ایران در این رقابت ها حاضر شده و تیم های دیگر بعد از حضور بازیکنان در امارات و با درخواست اسپانسرها تشکیل شده اند.

شهداب یزد هم که خودش را برای حضور در جام باشگاههای آسیا آماده می کند، در این تورنمنت حاضر شد، اما نقش بستن پرچم امارات روی پیراهن این تیم باعث ایجاد حاشیه های زیادی شد. البته که نام شهداب هم در پخش تلویزیونی این مسابقات "بن ثانی" عنوان شده بود.

بعد از انتقاد برخی از رسانه ها، امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب یزد در اولین واکنش اعلام کرد که این اعزام با هماهنگی فدراسیون و با مجوز شورای برون مرزی صورت گرفته است. او در ادامه افزود: «حدود ۲۰ روز پیش و قبل از کسب عنوان قهرمانی ایران، دعوتنامه‌ای رسمی از سوی اسپانسر مسابقات برای ما ارسال شد اما با توجه به اینکه زمان مناسبی نداشت و ملی‌پوشان در اردوی ملی حضور داشتند، تصمیم به عدم شرکت گرفتیم اما بعد از قهرمانی مدام از سوی اسپانسر ایمیل می‌آمد و حتی به فدراسیون والیبال ایران نامه زدند تا اینکه آقای داورزنی از ما درخواست کرد به عنوان نماینده ایران در این مسابقات شرکت کنیم. ما هم شرایط لازم را فراهم و شرکت کردیم.»

اما در این میان فدراسیون والیبال با انتشار مصاحبه ای از میلاد تقوی، دبیر فدراسیون مسئولیت ماجرا را بر گردن خودش باشگاه یزدی انداخت. تقوی در این باره می گوید: «  بنا بر درخواست شهداب تمام مراحل قانونی را در وزارت ورزش طی کردیم. این تیم با نماینده وزارت ورزش وارد مسابقات شده است. اینکه در مسابقات چه شرایطی را پذیرفته است قطعا باید باشگاه تصمیم بگیرد اما با توجه به شرایطی که به وجود آمده است، پس از بازگشت این تیم جلسه‌ای را برگزار می‌کنیم و به موضوع رسیدگی می‌کنیم. زمان درخواست رسمی تیم شهداب مشخص و در فدراسیون موجود است. شهداب درخواست داده و آقای داورزنی درخواستی در این زمینه نداشته است.»

حالا شهداب با حاشیه های موجود باید خودش را برای جام باشگاههای آسیا آماده کند و باید دید در نهایت چه کسی مسئولیت اینکه یک باشگاه ایرانی با پرچم امارات در مسابقات حاضر شده را برعهده می گیرد؟

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز