خبرگزاری کار ایران

توخل: لوکاکو باید از ورنر الهام بگیرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۵۶۸

سرمربی آلمانی فکر می کند که مهاجم بلژیکی باید به دنبال هم تیمی دیگری باشد.

به گزارش ایلنا، توماس توخل پیشنهاد کرده که روملو لوکاکو باید از اخلاق کاری تیمو ورنر الهام بگیرد تا بتواند چشم انداز خود را در چلسی بهبود بخشد.

این بازیکن بلژیکی با قهرمانی در رقابت‌های سری آ با اینتر به استمفوردبریج بازگشت، اما علیرغم شروعی درخشان، نتوانسته است به شهرت خود ادامه دهد.

با این حال، لوکاکو اولین مهاجم چلسی نیست که پس از خرید اشتباه می کند، و توخل به ورنر بازیکن آلمانی اشاره کرده است - بازیکن دیگری که تلاش می کند تا در گلزنی‌ها خود را نشان دهد - به عنوان مرجعی که می تواند برای بهبود بازی خود از آن استفاده کند.

توخل گفت: «کاری که تیمو انجام داده دقیقاً همان کاری است که [لوکاکو] باید انجام دهد. صبر کنید، صبور باشید، سخت کار کنید و تیم را در اولویت قرار دهید، برای کمک به تیم آماده باشید، زیرا به عنوان یک مهاجم می توانید در عرض چند ثانیه کمک کنید.

اکنون [ورنر] کنار گذاشتن او دشوار شده است. من تحت تاثیر قرار گرفتم، او در دو بازی اخیر بسیار بسیار خوب بود. این دو بازی بود که او خیلی بهتر از هر بازی دیگری بود و توانایی هایش را نشان داد. همه فکر می کنند که ما به عنوان مربیان ترکیب را تشکیل می دهیم و البته این کار را هم انجام می دهیم. اما در نهایت بازیکنان مراقب هستند که آنها را کنار نگذارید، آنها این کار را در تمرین یا در بازی انجام می دهند و البته در بازی ها این فرصت برای همه است."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز