خبرگزاری کار ایران

بعد از شکست منچسترسیتی که به امیدهای قهرمانی پایان داد؛

لوکاکو، توخل و چلسی چه خواهند کرد؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۷۷۵

مهاجم بلژیکی پس از شکست یک بر صفر روز شنبه در ورزشگاه اتحاد مورد انتقاد سرمربی خود قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، منچسترسیتی با پیروزی یک بر صفر بعدازظهر شنبه در ورزشگاه اتحاد که به مراتب بیشتر از آن چیزی که نتیجه نهایی نشان می‌دهد، برتری داشت، امیدهای چلسی برای قهرمانی در لیگ برتر را از بین برد! در واقع، توماس توخل اکنون باید پیامدهای کامل نگه داشتن در کنار دست توسط بهترین تیم انگلستان را در نظر بگیرد.

سرمربی آلمانی فصل گذشته سه بازی متوالی را در برابر پپ گواردیولا برد که به قهرمانی باشکوه در لیگ قهرمانان اروپا در لیسبون در ماه می ختم شد. با این حال، پس از باخت به سیتی در استمفوردبریج در سپتامبر گذشته، آبی‌ها بار دیگر در منچستر به شکل نگران‌کننده‌ای یک طرفه شکست خوردند، آن هم با ضربه هیجان‌انگیز کوین دی بروین! چلسی در حالی وارد بازی شده بود که می‌دانست اگر می‌خواهد به خود امیدی برای کسب اولین قهرمانی لیگ برتر از سال 2017 را تزریق کند، پیروزی ضروری است. با این حال، آن‌ها هرگز به نظر برنده نبودند. در واقع، آنها حتی نتوانستند در نیمه اول یک شوت به سمت دروازه بزنند!

آن‌ها یک موقعیت عالی پس از نیمه اول داشتند، اما ضربه قابل پیش بینی روملو لوکاکو توسط ادرسون مهار شد. خرید 97.5 میلیون پوندی (136 میلیون دلاری) از اینتر اخیراً با انجام یک مصاحبه غیرمجاز بااسکای اسپورت ایتالیا که در آن عشق خود را به باشگاه سابق ابراز کرد، فشار بیشتری را بر روی خود به دلیل توجیه هزینه بالای انتقالش ایجاد کرد! اگرچه او بابت اقدامات خود عذرخواهی کرد، اما خود را در معرض انتقاد قرار داد و نمایش های اخیرش برای پایان دادن به بحث در مورد ارزش او برای تیم توخل کافی نبود.

لوکاکو به همراه سایر مهاجمان آبی‌ها به سختی توانستند گریزی به خط دفاعی گواردیولا بزنند. به یاد داشته باشید که امید می رفت لوکاکو ابعاد جدیدی به خط حمله آبی‌ها ببخشد، اما او در این فصل در تمامی رقابت ها در 21 بازی تنها 8 گل به ثمر رسانده است! برخی استدلال می‌کردند که مهاجم بلژیکی بار دیگر در خط حمله منزوی شده، اما توخل، به طور واضح، این دیدگاه را نداشت. توخل پس از بازی در BT Sport گفت: «روملو لوکاکو گاهی اوقات نیاز دارد که وظایف [خود] را انجام دهد. او در شرایط بسیار امیدوارکننده توپ های زیادی را از دست داد و شانس زیادی داشت. البته ما می خواهیم به او خدمت کنیم، اما او بخشی از تیم است و ما می توانیم با عملکرد خود در خط حمله خیلی بهتر عمل کنیم. ما هرگز تسلیم نخواهیم شد، اما اگر سیتی در هر بازی پیروز شود، هیچ کس نمی‌تواند آن‌ها را بگیرد."

چلسی هنوز هم نسبت به بسیاری از تیم‌های تعقیب کننده در جایگاه بهتری قرار دارد. آنها همچنین در موقعیت خوبی برای کسب دو جام تا پایان فوریه (جام جهانی باشگاه‌ها و کارابائوکاپ) قرار دارند، در حالی که آنها همچنان در میان مدعیان قهرمانی در لیگ قهرمانان و جام حذفی هم هستند. با این حال، جدول لیگ برتر تصویر نگران کننده ای از قدرت فعلی این تیم ترسیم می کند.

اگر تیم‌هایی مانند منچستریونایتد، آرسنال و تاتنهام در بازی‌های خود پیروز شوند، دقیقاً به آبی‌ها نزدیک می‌شوند که لیورپول با پیروزی شب گذشته مقابل برنتفورد موفق شد به جایگاه آنها در رده دوم هم برسد. با توجه به اینکه بسیاری از آن تیم‌ها برنامه شلوغ‌تری دارند، تیم توخل به راحتی می‌تواند در یک نبرد درگیرانه دیگر برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر غرق شود.

وقتی از توخل پرسیده شد که آیا چلسی اکنون به جای بالا، به پایین جدول نگاه می کند، توخل به حالت عجیبی پاسخ داد: "به هر حال چرا باید نگاه کنیم؟ اگر با دقت به آنچه گفتیم گوش دهید، تنها جایی که نگاه می کنیم، خودمان است. من وقت ندارم به بازی‌ها یا جدول‌ها نگاه کنم. من سوال را نمی‌فهمم، اما بله، این بخشی از یک تیم برتر است: شما شکار می‌شوید. اینجا لیگ برتر است."

چلسی ممکن است قهرمان اروپا باشد، اما آن‌ها در هر یک از سه فصل گذشته تنها به جمع چهار تیم برتر صعود کردند و به زودی می توانند در این دوره در موقعیتی مشابه قرار بگیرند. امیدهای آبی‌ها برای قهرمانی بعدازظهر شنبه در اتحاد به پایان رسید، اما آخرین مبارزه برای لیگ قهرمانان اروپا ممکن است، تازه شروع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز